ائمه جمعه نقش محوری در توسعه و تقویت روحیه دین باوری دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ائمه جمعه نقش محوری در توسعه و تقویت روحیه دین باوری دارند.

ائمه جمعه نقش محوری در توسعه و تقویت روحیه دین باوری دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر چهارشنبه در نشست با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: ائمه جمعه نقش محوری در توسعه و تقویت روحیه دین باوری و ترویج فرهنگ ولایت مداری دارند.

وی اضافه کرد: اگر در پی اجرای موفق طرح‌های فرهنگی و قرآنی و ارتقاء فرهنگ دینی جامعه هستیم تحقق این امر مستلزم این است که زیرساخت‌های مناسب توسعه فعالیت‌های فرهنگی را آماده کنیم.

امام جمعه عسلویه نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در ارتقای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و تحقق مبانی اسلامی و آموزه‌های دین و ترویج فرهنگ ولایتمداری جایگاه مناسبی دارد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در این نشست خواستار تعامل مناسب حجت‌الاسلام علی ورزنده پور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه با مسئولان و نهاد‌های فرهنگی شهرستان شد.

وی بر نقش سازنده سازمان تبلیغات اسلامی در نشر و توسعه مبانی اسلامی و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.

نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با امام جمعه عسلویه در حاشیه مراسم معارفه سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه برگزار شد.

دو طرف در این نشست که در دفتر امام جمعه عسلویه برگزار شد، به بررسی راه‌های ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/م

نشر و توسعه مبانی اسلامی و فعالیت های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.