بازیکنان تیم ملی کلمبیا به مرگ تهدید شدند

در پی شکست تیم ملی کلمبیا در ضربات پنالتی برابر انگلیس۲ بازیکن این تیم تهدید به مرگ شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حذف تیم ملی کلمبیا در پایان ضربات پنالتی بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی 2018 مقابل انگلیس، کارلوس باکا و متیوس اوریبه، 2 بازیکن این تیم که نتوانستند در ضربات پنالتی گلزنی کنند،از سوی هموطنان خشمگین خود  پیغام‌های تهدید به مرگ دریافت کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

دقایقی پس از حذف کلمبیا از جام جهانی صفحات اجتماعی پر شد از الفاظ رکیک و دشنام علیه بازیکنانی که نتوانسته بودند پنالتی های خود را تبدیل به گل کنند.
مخاطب بیشتر این پیغام ها هم کارلوس باکا بود که پنالتی اش توسط دروازه بان انگلیس مهار شد. هواداران خشمگین کلمبیایی از این دو بازیکن خواستند و به کشور برنگردند ،خودکشی کنند و خود را «مرده» بدانند.
این پیام ها در حالی در فضای مججازی منتشر شد که پلیس سرگرم تحقیق درباره پیام های تهدید به مرگ علیه کارلوس سانچز است که در دیدار برابر ژاپن در همان دقایق اولیه از زمین اخراج شد.
روز سه شنبه بیست و هفتمین سالگرد کشته شدن آندرس اسکوبار بود که به دلیل زدن گل بخودی او در جام جهانی 1994 به قتل رسید، کلمبیایی ها او را عامل حذف تیمشان می دانستند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.
 


انتهای پیام/


باکا تهدید به مرگ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
واقعا جی بسی تاسسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
بابا این کلمبیایی ها خیلی بی جنبن . خب جنبه داشته باشین دیگه بازی برد و باخت داره . اره تو یکی از همین جام جهانی ها بود که اسکوبار پس از گل به خودی اش در بازی کلمبیا برابر آمریکا ، 10 روز بعد با 6 گلوله به قتل رسید که بسیاری بر این عقیده هستند که این قتل بخاطر همین گل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۷
آخه فوتبال است اگر همه مثل کلمبیایی ها بودند که حالا دیگه کسی فوتبال بازی نمی کرد
آخرین اخبار