جام جهانی ۲۰۱۸؛

خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و کلمبیا

شاگردان گرت ساوت گیت با برتری مقابل کلمبیا در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب(سه شنبه) تیم های انگلیس و کلمبیا در ورزشگاه اسپارتاک آره نا مسکو با قضاوت مارک گایگر آمریکایی به مصاف هم رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب انگلیس

جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، کیل واکر(مارکوس رشفورد)جسی لینگارد جردن هندرسون، دله آلی(اریک دایر) کیران تریپیئر، رحیم استرلینگ(جیی واردی) هری کین و اشلی یانگ(دنی رز)

ترکیب کلمبیا

داوید اوسپینا، یری مینا، سانتیاگو آریاس(کریستین زاپاتا) داوینسون سانچز، یوهان موجیکا، ویلمار باریوس، کارلوس سانچزَ(متئوس اوریبه) جفرسون لرما(کارلوس باکا) خوان کوادرادو، خوان کوئینترو(لوئیس موریل) و رادامل فالکائو

در نیمه اول بازی ۲ تیم فوتبال کاملا محتاطانه ای ارائه کرده و کمتر سمت دروازه هم یورش بردند اما از آغاز نیمه دوم شاگردان گرت ساوت گیت توانستند با استفاده از برتری نسبی خود در مالکیت توپ موقعیت های خوبی روی دروازه داوید اوسپینا به وجود آوردند. دقیقه ۵۵ هری کین درون محوطه جریمه کلمبیا با خطای کارلوس سانچز سرنگون شد و خودش این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و کلمبیا

پس از این گل شاگردان خوزه نستور پکرمن از لاک دفاعی بیرون آمدند و با هجوم سمت دروازه انگلیس قصد داشتند از شکست در این بازی و خداحافظی با جام فرار کنند. تعویض های هجومی سرمربی آرژانتینی کلمبیا و به میدان فرستادن موریل و باکا توان این تیم را هم در بخش تهاجمی بالاتر برد و حملات مداوم کلمبیا درنهایت دقیقه ۹۳ با ضربه سر بی نظیر یری مینا به ثمر رسید تا ۲ تیم با تساوی یک بر یک وفت های قانونی را به اتمام برسانند.

بازی در وقت های اضافی هم بیشتر در میانه زمین در جریان بود و بازیکنان کلمبیا و انگلیس برای غافلگیر نشدن از سوی حریف، چندان جانب احتیاط را رها نمی کردند تا اینکه در پایان این زمان هم عدد یک در مقابل نام تیم ها ثبت شد.

خلاصه و نتیجه دیدار انگلیس و کلمبیا

در ضربات پنالتی هری کین، مارکوس رشفورد، کیران تریپیئر و اریک دایر از انگلیس ضربه هایشان را گل کردند و تنها جردن هندرسون پنالتی خود را به دستان داوید اوسپینا کوبید. در سوی مقابل پس از گل شدن سه پنالتی اول کلمبیا از سوی رادامل فالکائو، خوان کوادرادو و لوئیس موریل ۲ پنالتی بعدی این تیم از سوی متئوس اوریبه و کارلوس باکا به تیر و دست جردن پیکفورد برخورد کرد تا سه شیرها موفق شوند با برتری ۴ بر ۳(۵-۴) به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند. انگلیس در مرحله بعدی با سوئد رو به رو می شود.

هری کین به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

خلاصه آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار