ارتقاء احساس امنیت در جامعه از مهمترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است و نیروی انتظامی سازمانی برخاسته از مردم و برای مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در چهارمین قرارگاه پیشگیری از سرقت در جویبار، گفت: امنیت اجتماعی یک مولفه چند بعدی است که ارتقای آن با تقویت تمامی ابعاد آن ممکن می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه پلیس باید در اجرای مأموریت‌های خود در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی، بیشرین توجه را به مردم داشته باشد، افزود: ارتقاء احساس امنیت و آرامش روحی و روانی در جامعه از مهمترین اهداف پلیس در تامین امنیت عمومی است.
سرهنگ شهرستانی گفت: شناخت مناسب مقوله مشارکت مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی یکی از مهمتریت الزامات این نگاه است و ثمره‌ی ارزشمند آن، کسب اعتمادعمومی، جلب رضایت مردم و دست یابی به احساس امنیت روانی است.

وی خواستگاه اصلی نیروی انتظامی را سازمانی برخاسته ازمردم و برای مردم" برشمرد و گفت: همه تلاش‌های ما باید معطوف به خدمت رسانی به مردم و استفاده از ظرفیت مردم در تولید و حفظ امنیت معطوف شود.
انتهای پیام/آ

ارتقاء احساس امنیت در جامعه با حضور پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.