دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در کلاردشت

۶ خرده فروش مواد مخدر به همراه ۶۵۰ گرم مواد در کلاردشت دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر کلاردشت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: با هماهنگی قضائی متهمان که در مناطق جرم خیز این شهرستان فعالیت می‌ کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در مجموع ۶۵۰ گرم مواد مخدر از این افراد کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ ها را دارند و تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌ شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌ شود، همکاری‌ های همه جانبه همه دستگاه اجرایی و مدم با نیروی انتظامی امری الزامی است.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است و از شهروندان انتظار می‌ رود با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۶۵۰ گرم مواد مخدر در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار