مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

فرماندار دلگان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیش از گذشته باید تلاش کنند، زیرا دشمنان ایران اسلامی درصدد سوء استفاده از این مشکلات هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان  در نشست شورای اداری دلگان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی دولت تدبیر و امید تلاش برای رفع مشکلات مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی است بنابراین مسئولان در این رابطه بیشتر تلاش کنند.

شجاعی افزود: امروزه دشمنان ایران اسلامی از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود برای ایجاد بدبینی مردم به نظام استفاده می‌کنند و می‌خواهند از این طریق به مردم ضربه بزنند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان باحفظ وحدت و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب هیچ گاه به نقشه‌های دشمنان روی خوش نشان نخواهند داد و دشمنان آرزوی ضربه زدن به مردم و نظام را به گور خواهند برد.

فرماندار دلگان گفت: خوشبختانه مسئولان این شهرستان از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

شجاعی ادامه داد: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر قدم‌های بسیار خوبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی برداشته اند.

وی همچینی با اشاره به فصل هامین (برداشت خرما) در دلگان افزود: وجود باغ‌های نخیلات در این شهرستان و فرارسیدن فصل برداشت خرما و سرازیر شدن دلالان خرما به منطقه این موضوع باعث نگرانی خیلی از کشاوزان شده است.

وی ادامه داد: بدین منظور کارگروه قیمت گزاری خرما تشکیل و کشاورزان می‌توانند با توجه به نرخ مصوب شده محصول خرمای خود را در بازار عرضه کنند.

وی تصریح کرد: کارگروه برخورد با دلالان و همه کسانی که قصد برهم زدن نرخ خرما را داشته باشند تشکیل و در صورت مشاهده با آنان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار دلگان گفت: خرمای مضافتی درجه یک هر کارتن ۸۰۰ گرمی ۶۵ هزار ریال، خرمای مضافتی درجه یک کارتن سه کیلویی ۵۵ هزار ریال، خرمای مضافتی فله‌ای هر کیلوگرم ۵۰ هزار ریال، خرمای ربی درجه یک هر کیلوگرم، ۷۰ هزار ریال، ربی درجه ۲ هر کیلوگرم ۶۵ هزار ریال و خرمای آزاد شامل دسکی، کرمانچی، شکری، برنی، زاهدی و کلگی هر کیلوگرم ۳۵ هزار ریال تعیین شده است.

شجاعی اظهار داشت: کشاورزان در صورت مشاهده هر گونه نرخ گذاری توسط دلالان را به فرمانداری اعلام کنند تا با آنان برخورد شود.

دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در ۴۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، ۲ بخش، پنج دهستان و ۲۷۷ پارچه آبادی است.

انتهای پیام/ع

یکی از وظایف اصلی دولت تلاش برای رفع مشکلات مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار