تهیه برنامه مشخص برای اعمال خاموشی‌ها در لرستان

مدیرعامل شرکت برق لرستان از تهیه برنامه مشخص برای اعمال خاموشی‌ها در لرستان خبر داد.

خودنیا، مدیرعامل شرکت برق استان لرستاندر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: با توجه به افزایش دمای هوا طی در فصل تابستان، کاهش تولید برق از نیروگاه‌های آبی در سطح کشور و همچنین مصرف مشترکین متاسفانه در روز‌های اخیر مجبور به اعمال خاموشی‌هایی به مشترکین استان لرستان شویم.

وی در ادامه گفت: ما سعی داریم برنامه‌ای مشخص را برای مردم تهیه کنیم که اگر یک زمانی کمبود برق در سطح استان لرستان را داشتیم، بر طبق همین برنامه خاموشی‌ها را اعمال کنیم که مشترکین هم نسبت به برنامه ریزی کاری خودشان اقدام کنند.

خودنیا گفت: اگر مشترکین ۱۰ درصد از مصرف برق خود را در ساعت پیک مصرف، از ساعات ۱۱ الی ۱۹ صرفه جویی کنند و استفاده از وسایل برقی را به ساعات ۱۱ شب به بعد یا اوایل صبح منتقل کنند قطعا در سطح کشور نه تنها کمبود تولید برق نخواهیم داشت، بلکه برق مازاد هم خواهیم داشت.

وی افزود:بنابراین از همه مشترکین عزیز درخواست می‌کینم که با رعایت الگوی مصرف و جا به جایی مصارف غیرضروری به انتهای شب، شرکت توزیع برق استان لرستان را یاری کنند، تا بتوانیم خدمات ماثری را داشته باشیم و کمترین خاموشی را در سطح استان شاهد باشیم.

سال گذشته در همین ایام ۵۶۰ مگاوات مصرف برق در سطح استان لرستان داشته ایم، ولی در حال حاضر این مقدار به ۶۰۲ مگاوات افزایش یافته است.

انتهای پیام/د

اعمال خاموشی‌ها با قطعی برق در لرستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.