همزمان با مراسم روز صنعت در خراسان رضوی؛

تفاهم نامه خانه صنعت ایران و بهزیستی کل کشور، منعقد شد

در مراسم روز صنعت در خراسان رضوی، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران منعقد شد و از سوی روسای دو نهاد به امضا رسید.

تفاهم نامه خانه صنعت ایران و بهزیستی کل کشور، منعقد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تفاهم نامه همکاری بین خانه صنعت معدن و تجارت ایران و بهزیستی کل کشور با حضور علی ربیعی وزیر کار، استاندار خراسان رضوی، مدیر کل بهزیستی استان و رییس خانه صنعت رقم خورد، که بر اساس آن هر دو طرف متعهد می‌شوند هر گونه تسهیلات و امکانات را برای مددجویان بهزیستی فراهم کنند.
 

جنگ اقتصادی نیاز به سنگربانان اقتصادی دارد

 

سحل آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن ایران در این مراسم گفت: ما بیعت خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردیم امشب هم اعلام می کنیم اما انتظارت خود را هم اعلام می کنیم .

 

وی افزود: اگر زمان جنگ جوانان ما ایستادگی کردند تمام کشور پشت آنها بود امروز نیز همانطور است و می طلبد همه پشت سنگر جنگ اقتصادی باشند و از این سنگر دفاع کنند.

 

رئیس خانه صنعت و معدن ایران ادامه داد: ما از همه خواهش می کنیم چه نمایندگان مجلس، چه وزرای دولت و دیگر مسئولان، برای ما سخت است این آمار اقتصادی را بشنویم.

 

سحل آبادی گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب فرمان تولید ملی را دادند در کمتر از دو ماه واردات ما بالای ۲۰ درصد بالاتر بوده است.

 

انتهای پیام// ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.