عکس‌های واقعی Mi Max 3 منتشر شدند

عکس‌های واقعی منتشر شده از Mi Max 3 شیائومی خبرهای دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت را تأیید کردند.

عکس‌های واقعی Mi Max 3 منتشر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Mi Max 3 هیجان‌انگیزترین اسمارت‌فون میان رده‌ای است که قرار است این روزها توسط شرکت چینی شیائومی روانه بازار شود. این فبلت هوشمند اخیرا در TENAA دیده شده است که می‌تواند حکمی بر نزدیک شدن زمان معرفی رسمی Mi Max 3 باشد.

اگر بر حسب اتفاق شما بی صبرانه منتظر این بودید که شیائومی به صورت رسمی Mi Max 3 را معرفی کند، باید بگوییم که عکس‌های واقعی از پنل پشتی این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که می‌تواند ویژگی‌های این گوشی را لو بدهد. همانگونه که انتظار می‌رفت، اسمارت‌فون آینده شیائومی قرار است دارای یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه باشد.

در این تصویر، علاوه بر دوربین دوگانه دستگاه می‌توان یک حسگر اثر انگشت را در قسمت پشت دستگاه دید. از آنجایی که این گوشی با باتری 5هزار و 400 میلی‌آمپری تولید خواهد شد، پنل پشتی این دستگاه بسیار بزرگ خواهد بود که برای سری فبلت‌های Mi Max شیائومی چیز عجیبی نیست.

بر اساس گزارش‌های قبلی منتشر شده درباره این فبلت، قرار است Mi Max 3 دارای چیپ پردازنده میان رده اسنپدراگون 636 باشد در حالی که برای Pro این دستگاه، اسنپدراگون 710 در نظر گرفته شده است. شیائومی هیچ تاریخی را برای معرفی رسمی این گوشی اعلام نکرده اما انتظار می‌رود این ماه به طور کامل با Mi Max 3 آشنا شویم.

عکس‌های واقعی Mi Max 3 منتشر شدند

انتهای پیام/

عکس‌های واقعی منتشر شده از پنل پشتی Mi Max 3

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار