فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح کرد؛

جزئیات دستگیری متهم پرونده "تجاوز در ایرانشهر"

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری متهم پرونده تجاوز به عنف در شهرستان ایرانشهر را تشریح کرد.

جزئیات دستگیری متهم پرونده به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اینکه پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر در اختیار انتظامی استان قرار گرفت، پرسنل پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر تمرکز ویژه‌ای روی این پرونده داشتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیش از این ۳ متهم در ارتباط با پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر دستگیر شده بودند، گفت: چهارمین متهم این پرونده شب گذشته در پی اشراف اطلاعاتی و ردزنی نیرو‌های ما در حالی که قصد داشت از شهرستان چابهار به ایرانشهر برود در این محور دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم در هفته‌های اخیر در شهر‌های مختلف استان و حتی خارج استان مخفی بود و ماموران مرتب در تعقیب وی بودند. متهم حتی فکر آن را هم نمی‌کرد که توسط نیرو‌های ما دستگیر شود، اما خوشبختانه به یاری خداوند و با تلاش بی‌وقفه پرسنل انتظامی در چنگال قانون گرفتار شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک متهم دیگر در ارتباط با این پرونده همچنان تحت تعقیب قرار دارد که در تلاش هستیم تا وی را در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر کنیم.

انتهای پیام/ز

متهم پرونده تجاوز در ایرانشهر دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.