شهردار شهرستان مسجدسلیمان‌ از آسفالت 75 هزار متر مربع از معابر این شهرستان خبر داد.

شهام سلیمانی، شهردار مسجدسلیمان‌ در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی در سال ۹۷ بیان داشت: عملیات روکش آسفالت گرم منطقه نفتک و ریل وی از مسیر میدان شهید بهنام محمدی به سمت میدان باشگاه مرکزی به صورت رفت و برگشت در 2 باند در حال اجرا است.

بهسازی 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در مسجدسلیمان

وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه عملیاتی در 2 مسیر رفت و برگشت و به مساحتی حدود 60 هزار متر مربع در حال انجام است.

سلیمانی اذعان داشت: این پروژه بزرگ با عقد قرارداد و واگذاری به بخش خصوصی با هموار نمودن و برداشتن نقاط غیر همسطح جاده ای آغاز شد و با این اقدام آسفالت های فرسوده جمع آوری و شرایط برای زیرساخت آسفالت اصلی مهیا گردید.

بهسازی 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در مسجدسلیمان

شهردار مسجدسلیمان در تشریح روند انجام این عملیات گفت: پس از برداشت نخاله های آسفالت قدیمی و فرسوده، پروژه زیرسازی نقاط آسیب‌ دیده با ترمیم آن ها عملیاتی شد و در همین رابطه اجرای آسفالت اصلی پس از اتمام اقدامات زیرساختی با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی در دستور قرار گرفته و همچنان فعال است.

بهسازی 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در مسجدسلیمان

این مقام مسئول با بیان اینکه راه‌های ارتباطی درون شهری نیازمند استانداردسازی اساسی هستند اظهار کرد: انجام این اقدامات سبب کاهش خطرات ناشی از تصادفات و آبگرفتگی در زمان بارندگی خواهد شد.

شهام سلیمانی افزود: این عملیات با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنایی به صورت ویژه بر عملکرد کیفیت آسفالت، حرارت دمای آسفالت و ضخامت مسیرها اجرا می شود.

بهسازی 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در مسجدسلیمان

وی بیان کرد: علاوه بر آسفالت خیابان های اصلی، محلات از جمله؛ آسفالت پشت پایانه مسافربری ولیعصر (عج) با مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع در حال انجام است.

بهسازی 60 هزار متر مربع آسفالت معابر در مسجدسلیمان

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با تدابیر لازم و هزینه های موجود، علاوه بر تولید آسفالت در کارخانه شهرداری، از پتانسیل دیگر شرکت‌های پیمانکاران تولید کننده آسفالت استفاده نماییم.

انتهای پیام/گ

آغاز بهسازی آسفالت معابر شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.