کالای ایرانی سوغات زائران حج تمتع امسال

رئیس اداره حج و زیارت کاشان، حجاج حج ابراهیمی پویش«ماندن برکت به خانه» را با خرید کالای ایرانی سوغات می کنند.

عباس نیکونیا، در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:زائران ایرانی می توانند ملزومات سفر و کالای مورد نیاز به ویژه سوغات خود را از « سامانه برکت به خانه » با کالاهای ایرانی تهیه نمایند.

به گفته وی، سازمان حج و زیارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی با همکاری یک فروشگاه اینترنتی سازوکاری را فراهم دیده است تا حجاج خرید سوغات را از کالای ایرانی تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه اینترنتی در پویش «ماندن برکت به خانه» با همراهی ۴ هزار کسب و کار فعال ایرانی و همکاری سازمان حج و زیارت تصمیم دارد دست چین اقلام منتخب سوغاتی را به حجاج ارائه کند گفت: برنامه ریزی های انجام شده است تا کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب برای زائران کشورمان عرضه شود.

نیکونیا در پایان اظهارداشت: اطلاع رسانی سازمان نیز طبق توافقی که سازمان حج و زیارت با پیام رسان گپ صورت داده است از این طریق انجام می گیرد و زائران می توانند برای دریافت پاسخ های خود در حوزه اجرای عملیا ت حج و کاهش دغدغه ها به کانال با زائران حج 97 مراجعه کنند.

شایان ذکراست: سال 673 نفر (338 نفر زن و 335 نفر مرد) از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زائرحج تمتع 97 برای تشرف به خانه خدا و حریم شریف نبوی می شوند که پیرترین آن یک مرد 95 ساله و جوان ترین آن یک بانوی 15ساله است.

اولین گروه پروازی از 29 تیرماه فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد مدینه منوره ترک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

 

سوغات حجاج حج واجب با کالای ایرانی برکت به خانه می شود

برچسب ها: حج و زیارت ، حج97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار