دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت اعلام کرد:

افزایش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها از طریق پاکسازی نژادی فلسطینی ها

یک مرکز فلسطینی با انتشار گزارشی بر تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی برای پاکسازی نژادی فلسطینی ها تاکید کرد.

افزایش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها از طریق پاکسازی نژادی فلسطینی هابه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی ها وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین امروز شنبه 16 تیرماه با انتشار گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته دور جدیدی از پاکسازی نژادی علیه فلسطینی ها را آغاز کرده و در همین راستا برای نابودی و از بین بردن روستای الخان الاحمر واقع در شرق قدس تلاش می کند.

بر اساس این گزارش عناصر رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی ها دست به پاکسازی نژادی و بیرون راندن فلسطینی ها از منازلشان می زنند. این گزارش تاکید کرد که بیرون راندن فلسطینی ها از منازل خود به جدا کردن مناطق شمالی و مرکزی کرانه باختری از جنوب این منطقه می انجامد که بدین ترتیب زمینه برای گسترش شهرک سازی ها فراهم می شود.

اشغالگران تلاش دارند تا ساکنان روستای الخان الاحمر را به منطقه النویعمه یا منطقه ای در نزدیکی محل دفن زباله ها در شرق ابودیس منتقل کنند.

پیشتر نیز رسانه های فلسطینی اعلام کرده بودند که در حال حاضر و در سایه تدابیر شدید امنیتی صهیونیستها در الخان الاحمر، این منطقه به یک منطقه نظامی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار