معاون رئیس جمهور در سمنان مطرح کرد:

تلاش همیشه دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور/تهدید های مختلف دشمنان علیه ملت ایران

معصومه ابتکار گفت : امروز باید نسبت به هویت و جایگاه خودمان بیش از گذشته توجه کنیم چراکه بعد از خروج آمریکا از برجام دشمنان با خیال خام خود به دنبال تهدیدهای مختلف علیه ملت ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در در نشست دهیاران و اعضای زن شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان، فعالان اجتماعی زنان و همچنین کار آفرینیان بانوی استان سمنان گفت :  دشمن همواره در تلاش برای بر هم زدن آرامش و امنیت کشور است و  آن‌ها می‌خواهند جایگاه ایران در اقتصاد جهانی را تضعیف کنند و در این راه از روش های مختلفی مانند شبه افکنی، بی‌اعتمادی و گسست بین مردم و دولت با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و انتشار اخباری غلط استفاده می‌کند.

وی در ادامه بابیان اینکه علیرغم کار، مسئولیت و نقش‌آفرینی در خانواده ایرانی بودن نیروی فزاینده‌ای را در ما ایجاد می‌کند، ابراز داشت: امروز باید نسبت به این هویت و جایگاه خودمان بیش از گذشته توجه کنیم چراکه بعد از خروج آمریکا از برجام دشمنان با خیال خام خود به دنبال تهدیدهای مختلف علیه ملت ایران هستند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بابیان اینکه توجه به ورزش بانوان مسئله بسیار مهمی است، تصریح کرد : باهمت و همکاری معاونت زنان و آموزش‌وپرورش این گام در حال انجام است که برنامه‌ریزی خوبی در حوزه ورزش ابتدایی شروع‌شده است که بعدا سبک زندگی افراد را تشکیل خواهد داد و انتظار می‌رود دهیاری‌ها و شورای شهر نسبت به برنامه‌ریزی برای زنان  اهتمام لازم را داشته باشند.

ابتکار ضمن بیان اینکه با شش سال عضویت در شورای شهر از نزدیک متوجه مسائل و مشکلات جامعه بودم، افزود: در برنامه استانی استفاده از ظرفیت‌های بانوان، تشکل‌های صنفی، غیر دولتی، سازمان های مردم‌نهاد، خیریه‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات دیده‌شده است تا با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانیم آگاهی عمومی را افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه یکی از رویکردهای مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا توسعه پایدار است، ابراز داشت: توجه به کاستی‌ها و نقاط ضعف باید مد نظر شوراها باشد، در حوزه ورزش علیرغم کمبود اعتبارات که مشکل کشوری است باید تقسیم امکانات موجود به نحو عادلانه صورت گیرد تا دختران جوان مشکل کم تحرکی نداشته باشند.

انتهای پیام / گ 

سخنان معصومه ابتکار در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار