اعلام برنامه‌ های تابستانه راهداری مازندران

۳۳ اکیپ راهداری برای فعالیت در فصل تابستان آماده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: در طرح تابستانی در جاده‌ های مازندران ۳۳ اکیپ راهداری، ۳۲۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه با بهره گیری از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۶۹ دستگاه خودروی امدادی مشغول خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

وی از اقدامات ویژه در زمینه عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در فصل تابستان به منظور افزایش ایمنی محور‌ها برای سفر‌های تابستانی خبر داد.

بهادری از اجرای عملیات راهداری تابستانی خبر داد و گفت: با شروع فصل تابستان، عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها با شتاب بیشتر و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا است که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشدار دهنده، انتظامی و اطلاعاتی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

وی به حجم سفر‌های تابستانی اشاره کرد و افزود: اکیپ‌ های راهداری در محور‌های شریانی استان مستقر شده و با همکاری دیگردستگاه‌ های امداد و نجات جاده‌ای اقدامات درخور توجهی را درخصوص ایمن سازی جاده‌ ها در دستور کار خود دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: باتوجه به ورود گردشگران و مسافرین به استان و حجم بالای تردد و ترافیک در راه مواصلاتی و دیگر بخش‌ های حمل و نقلی می‌طلبد تا اقدامات به هنگام درخصوص ایمن سازی و آرام سازی ترافیک صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

آمادگی ۳۳ اکیپ راهداری مازندران برای تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.