وثوق احمدی: باید از مقررات جدید نقل وانتقالات به درستی استفاده شود

رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت: در صورت استفاده نادرست از مقررات جدید نقل و انتقالات، باشگاه و بازیکن خاطی محروم می‌شوند.

وثوق احمدی:باید از مقررات جدید نقل وانقالات به درستی استفاده شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره حواشی نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر گفت:سال جاری، دومین سالی است که مقررات نقل و انتقالات جدید بازیکنان اجرا می‌شود. بر اساس این مقررات فسخ یک جانبه قرارداد توسط باشگاه و بازیکن با توجه به شرایط، شواهد و مدارک پیش بینی شده است.

او افزود: برخی بازیکنان بدون توجه به جوانب اقدام به فسخ یک جانبه قراداد کرده اند که منجر به شکایت باشگاه‌ها به کمیته تعیین وضعیت شده است، مقررات حق فسق یک جانبه را برای بازیکنان و باشگاه به رسمیت شناخته است، اما در صورت استفاده نادرست از این مقررات ۴ تا ۶ ماه محرومیت برای بازیکن و ۳ تا ۵ ماه محرومیت برای باشگاهی که فسخ یک جانبه غیرموجه داشته باشد به همراه خواهد داشت.

وثوق احمدی درمورد وضعیت استقلال و پرسپولیس گفت: ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال دارای بدهی معوقه اند و طبق قانون اگر باشگاهی دارای بدهی باشد از حضور در دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (۲۰۱۸ -۲۰۱۹) محروم و البته خطری فدراسیون فوتبال را تهدید نخواهد کرد.

او درباره بدهی استقلال و پرسپولیس به پرویز مظلومی و علی دایی تظهار داشت: علی دایی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است و ماجرا منتفی است، اما از سوی پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال پرونده شکایتی مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید:

وثوق احمدی: باشگاه‌های مدعی باید مدارک خود را درباره ترابی تحویل بدهند

وثوق احمدی:امروز پرونده شکایت جبارى و استقلال به کمیته استیناف مى رود

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره ۲ قرارداد همزمان ترابی گفت: ترابی درحالی که با تیم سایپا تا فصل ۹۷-۹۸ قرارداد داشته با تراکتورسازی نیز قرارداد بسته است، باشگاه پرسپولیس نیز خواهان او برای نیم فصل دوم است. حال پرسپولیس، تراکتور سازی تبریز و سایپا باید اسناد و مدارک خود را به کمیته تعیین وضعیت برای بررسی تحویل بدهند.

احمدی در پایان گفت:بخش عمده باشکاه‌ها با بازیکنان و مربی‌های خارجی خود تسویه حساب کرده اند.

انتهای پیام/

پرونده ترابی در حال بررسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار