برگزاری مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل» و «مهمان خراسان» در مسجد سلیمان

مسئول کتابخانه موعود شهرستان مسجد سلیمان از برگزاری مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل» و «مهمان خراسان» در این کتابخانه خبر داد.

پروانه رضایی، مسئول کتابخانه موعود شهرستان مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: همزمان با هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه نقاشی از کتاب «مژده گل» نوشته محمد پور وهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی در بخش کودک کتابخانه موعود مسجد سلیمان برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: کتابخانه موعود در سال گذشته با مشارکت ۵۰ نفر در بخش کودک و با اطلاع رسانی مناسب توانست این جشنواره را برای کودکان و نوجوانان معرفی کند و در هشتمین دوره کودکان با استقبال از آغاز این دوره به صورت هفتگی و گروهی در این مسابقات شرکت می کنند و این نشاندهنده علاقمندی کودکان به خواندن داستان های امام رضا (ع) است.

رضایی در ادامه افزود: در این مسابقه پس از معرفی جشنواره و منابع آن بخشی از داستان های کتاب خوانده شد و کودکان براساس داستان های این کتاب به تصویر سازی داستان ها پرداختند و نقاشی های زیبایی را از شخصیت این داستان ها ترسیم نمودند.

مسئول کتابخانه موعود شهرستان مسجد سلیمان به استقبال کودکان به هشتمین جشنواره کتابخوانی اظهار داشت: امسال با در نظر گرفتن بخش های محتوایی خوب در داستان ها کودکان با شعر خوانی کتاب مژده گل توانستند نشاط تازه ای به بخش کودک کتابخانه اضافه کنند.

انتهای پیام/گ

مسابقه نقاشی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.