وجود حدود 325 هزار دانش آموز در کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت :حدود 325 هزار دانش آموز در استان وجود دارد.

یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : حدود 325 هزار دانش آموز و 25 هزار فرهنگی در استان وجود دارد.

وی گفت : اکنون به نوعی همه مردم استان از آموزش و پرورش خدمات دریافت می کنند و این موضوع می طلبد که مردم از طریق رسانه ها از مسایل و مشکلات، توفیق ها و دستاوردهای این دستگاه آموزشی مطلع شوند.

یزدان پناه  افزود : نیاز داریم که از طریق رسانه ها با مردم صحبت کنیم و هرآنچه در این نهاد آموزشی می گذرد را به اطلاع آنان برسانیم.

وی افزود : برای حمایت از دانش آموزان پشت کنکوری مناطق زلزله زده استان، پنج درصد به عنوان امتیاز از سوی وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

یزدان پناه گفت : سهمیه پنج درصدی شامل تمام شهرستان های غرب استان کرمانشاه می شود.

او مدت زمان اعمال این سهمیه پنج درصدی را سه سال اعلام کرد و گفت: این سهمیه کمک خوبی برای جبران خسارات ناشی از زلزله برای دانش آموزان پشت کنکوری است.

وی تعداد دانش آموزان پشت کنکوری در شهرستان های زلزله زده را یک هزار و 127 نفر اعلام کرد و افزود: اردوی آموزشی برای این تعداد دانش آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و از اساتید مجرب و متخصص در حوزه کنکور برای آموزش آنها استفاده کردیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وجود 25  هزار فرهنگی در استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.