غیرممکن‌ترین رویای بشر؛

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

سفر در زمان همیشه یکی از رویاهای دست نیافتنی بشر بوده است که دانشمندان بر روی احتمالات آن بسیار تحقیق کرده اند.

سفر در زمانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که امکان سفر در زمان، هنوز در بین دانشمندان به عنوان یک احتمال مطرح می‌شود، افرادی بوده‌اند که ادعای سفر به گذشته، آینده و یا جهان‌های موازی را کرده‌اند. مبحث سفر در زمان همواره چالش های خاص خود را داشته است. برای مثال دانشمندان می‌گویند اگر شما به گذشته سفر کنید و پدر و مادر خود را به قتل برسانید، چه بلایی سر شما می‌آید؟ آیا شما نیز می‌میرید؟ ناپدید می‌شوید یا اتفاق دیگری برایتان خواهد افتاد؟

اما در مقابل ادعاهای سفر به آینده واقع گرایانه تر و قابل باورتر خواهد بود، چراکه آینده نامشخص است. به همین دلیل کسانی که ادعای سفر به آینده را دارند، غالبا پیش بینی‌هایی از آینده ارائه می‌دهند که باعث استحکام پایه داستان آنها یعنی همان سفر در زمان باشد. در اصل اعتبار ادعای سفرکنندگان در زمان، همان به وقوع پیوستن پیش‌بینی‌های آنهاست. حتی زمانی هم که پیش بینی مدعیان سفر در زمان به وقوع نمی‌پیوندد، بعضی از آنها این موضوع را مطرح می‌کنند که پیش بینی ما عامل اصلی تغییر در آینده بود و ما با هشدار خود، بشریات را نجات دادیم!

در ادامه به معرفی افرادی می‌پردازیم که ادعا می‌کنند قادر به سفر در زمان هستند و یا پیش از این، اتفاق مورد بحث برای آنها رخ داده است.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

جان تایتر

در دوم نوامبر سال 2000 میلادی، فردی به نام جان تایتر در فروم شخصی خود پیامی منتشر می‌کند و در آن مدعی می‌شود که یک مسافر زمان است و از سال 2036 آمده است. ادعای تایتر این بود که او به سال 1975 سفر کرده تا یک دستگاه کامپیوتر ابتدایی یعنی IBM 5100 به زمان خودش ببرد اما در بین راه در سال 2000 ایستاده است و دلیل این ایستادن در زمانش را نیز هیچگاه بیان نکرد. تایتر برای اینکه ادعای خود را ثابت کند یک تصویر از ماشین زمان خودش منتشر کرده و سازنده آن را نیز شرکت General Electric عنوان می‌کند.

تایتر پیش بینی هایی نیز از آینده ارائه داد. او گفت، در سال 2004 یک جنگ داخلی در آمریکا شکل می‌گیرد و به سمت یک جنگ هسته ای با روسیه جهت می‌گیرد که باعث کشته شدن میلیون‌ها انسان می‌شود. تایتر می‌گوید که در سال 2036 عضوی از ارتش بوده است و ماموریت یافته تا برای نجات جان بشر به گذشته سفر کند و یک قطعه حیاتی از IBM 5100 را با خود به آینده ببرد و با آن یک ماشین الکتریکی را اشکال زدایی کند.

علاوه بر هشدار شکل‌گیری یک جنگ داخلی؛ تایتر پیش بینی کرد که مسابقات المپیک در سال 2004 برگزار نخواهد شد و در سال 2005 نیز غرب به طور کلی نابود می‌شود. همچنین در سال 2004 بیماری تحت عنوان جنون گاوی جهان را فرامی‌گیرد. تایتر در نهایت پیشنهاد داده بود که یک انسان را با خود به آینده ببرد، اما درست مانند پیش بینی هایش، این اتفاق نیز هیچگاه رخ نداد، زیرا وی در مارس 2001 ناپدید شد و دیگر فروم خود را آپدیت نکرد.

پس از آن، عده ای بر این باور بودند که تایتر یک شخصیت جعلی اینترتی بوده است و عده ای نیز ادعای وی را باور کرده و مدام به دولت آمریکا احتمال وقوع یک جنگ داخلی را گوش‌زد می‌کردند.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

اندرو باسیاگو

اندرو باسیاگو، وکیل سیاتل و یکی دیگر از مدعیان سفر در زمان است. وی نه تنها ادعا کرد که به آینده سفر کرده است، بلکه مدعی سفر به گذشته و سفر به کره مریخ نیز بود. باسیاگو می‌گفت در سال 1981 به همراه باراک اوباما نوجوان و ویلیام استیلینگز ( که در آن زمان بر روی پروژه ساخت ماشین زمان کار می‌کرد) به مریخ سفر کرده‌اند.

باسیاگو از پروژه ای بین سالهای 1968 تا 1972 پرده برداری کرد که با اسم رمز " پاگاسوس " شناخته می‌شد و به ساخت ماشین زمان حقیقی منجر شده بود. وی می‌گفت از ماشین زمان استفاده کرده و به سال 1863 رفته است تا یکی از سخنرانی های آبراهام لینکلن را به صورت زنده نگاه کند و سفر دیگر وکیل سیاتل نیز به سال 2054 بوده است. او ادعا می‌کرد که دولت آمریکا مکررا از ماشین زمان استفاده می‌کند تا نیروها و لوازم جنگی خود را به گذشته و آینده منتقل کرده و تاریخ را به صورت کامل تصاحب کند.

برخلاف دیگر مسافران زمان، باسیاگو نتوانست پیش بینی های مناسبی از آینده ارائه دهد به جز یک مورد که پیش بینی می‌کرد در بین سال های 2016 و 2028 رئیس جمهور آمریکا خواهد شد. خیلی از افراد ادعای های باسیاگو را مضحک خوانده و وسیله ای دانستند که او قصد داشت به وسیله آن کتاب جدید خود را تبلیغ کند.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

براینت جانسون

در سال 2017، با پلیس شهر Casper, Wyoming تماس گرفته شد تا به وضعیت یک انسان مست که در خیابان باعث آزار و اذیت مردم شده بود، رسیدگی کند. این مرد براینت جانسون بود و ادعا می‌کرد که یک مسافر زمان است که از سال 2048 آمده است. او می‌گفت به سال 2017 آمده است تا به مردم جهان هشدار دهد که در سال 2018، کره زمین مورد حمله موجودات فضایی قرار خواهد گرفت. جانسون می‌گفت که طبق برنامه قرار بوده است در سال 2018 بازگردد، اما به دلیل اینکه موجوداتی فضایی به او مشروب خورانده اند، به سال 2017 آمده است.

جانسون همچنین درخواست صحبت با فرماندار شهر را نیز کرد تا بتواند به او درباره جزئیات این حمله هشدار دهد. نکته بارز این است که این جوان به دلیل تبرعه شدن از اتهامات مست بودن در مکان های عمومی داستان های فوق را سرهم کرده است. خوشبختانه پلیس حرف‌های این جوان را نپذیرفت و او به اتهام مست کردن در عموم دستگیر شد.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

نوح

جوانی به نام نوح در صفحه شخصی یوتیوب خود ادعا کرد که از سال 2030 آمده است. او یک ویدئو از خودش منتشر کرد و به بیان پیش بینی هایی از آینده پرداخت. در پیش بینی های وی دنیا در سال 2030 تحت سلطه هوش مصنوعی درآمده بود و ارزهای دیجیتال اقتصاد جهان از جمله آمریکا و اروپا را فلج کرده بود. او ادعا کرد در سال 2030 انسان های بسیاری به فضا سفر کرده اند، ماشین ها همگی الکترونیکی شده و درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان کشف شده است.

عجیب ترین بخش پیش بینی نوح این بود که ادعا کرده بود رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ زمانی که در سال 2020 مجددا پیروز انتخابات می‌شود، نام خود را به Ilana Remikee تغییر خواهد داد! هرچند ادعاهای نوح به دلیل عدم ارائه مدرک و سند معتبر مورد پذیرش قرار نگرفت، اما او همواره می‌گفت مدارک محکمی دارم، اما به دلیل وجود پارادوکس و دوگانگی در آنها، مطرح نخواهم کرد، چراکه مردم حرف من را باور نمی‌کنند.

او پس از مدتی ویدئوی دیگری در صفحه شخصی خود قرار داد که در آن به ظاهر تلاش می‌کرد به وسیله یک دستگاه دروغ سنج حقیقی بودن ادعاهای خود را اثبات کند. اما نه دستگاه دروغ سنجی در ویدئو مشخص بود و نه چهره نوح که به صورت محو درآمده بود و نه صدای وی که با ایفکت های صوتی تغییر کرده بود.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

ویلیام تیلر

ویلیام تیلر مدعی شد که از سال 2005 به سال 3000 سفر کرده ، بعد از آن به سال 8973 منتقل شده و سپس به زمان حال بازگشته است. تیلر مدعی شد که برای شرکت British Intelligence Agency کار می‌کند و به عنوان قسمتی از پژوهش، آنها وی را به آینده فرستادند. او ابتدا به سال 3000 فرستاده شد، جایی که انسان ها دیگر بر روی زمین قدم نمی‌زدند بلکه با وسایل پرنده جابه‌جا می‌شدند.

پس از آن تیلر به سال 8973 منتقل شد جایی که بیماری، مرگ، جنگ و حتی جرمی نیز وجود ندارد. تمام انسان ها در آینده دور، با قد و قامت هایی بلند، بدنی بسیار لاغر، سرهای بسیار بزرگ در کنار ربات ها با آرامش زندگی می‌کنند. تیلر همچنین به این موضوع اشاره کرد که در آینده سفر در زمان یک قابلیت پیش پا افتاده خواهد بود و دیگر کسی از دیدن یک مسافر زمان متعجب نمی‌شود. او همچنین ادعا می‌کرد که یک مسافر زمان را دیده است که از سال 2055 به زمان حال آمده بود.

تیلر می‌گفت در آینده مشخص می‌شود که کشورهای زیادی در حال تلاش برای ساخت ماشین سفر در زمان هستند و پروژه های زیادی در حال بررسی این موضوع بوده اند اما دولت انگلیس برای اولین بار آن را در سال 2028 معرفی خواهد کرد.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

بِلا

بلا یک زن آلبانیایی بود که ادعا می‌کرد به سال 3800 سفر کرده است. او برای مدعای خود مدرکی داشت، این مدرک یک عکس سلفی بود که وی در آینده از خود گرفته بود. بلا ادعا می‌کرد که با یک فیزیکدان بلاروس به نام الکساندر کُزلاو به آینده رفته است. او می‌گفت فرایند سفر کردن در زمان به آسانی و جذابیتی نیست که همگان فکر آن را می‌کنند، بلکه همه چیز هنگام سفر سیاه و تاریک می‌شود و هر شیئی که با آن سفر می‌کنید با ولتاژ بسیار زیاد از بدن شما عبور می‌کند.

بلا ادعا می‌کرد که آینده چندان هم جذاب و زیبا نیست. در آینده هر چیزی که ما می‌شناسیم به صورت کامل نابود شده است و ربات ها بر انسان ها تسلط دارند؛ هرجا که نگاه می‌کنیم تنها ربات ها ، خرابه ها و جنازه های مردم قابل مشاهده است. او همچنین ادعا می‌کرد که با یک ربات قاتل مواجه شده است که بسیار بزرگ بوده و توانایی صحبت کردن و ابراز حالات چهره را داشته است.

بسیاری ادعاهای بلا را به دلیل وجود تعدادی عنصر غیرواقعی و متناقص رد کرده‌اند. مهم تر از همه دلایل، اینکه وی در گزارش خود نوشته بود تعدادی عکس از آینده گرفته است، اما فقط یکی از آنها را ارائه داد، بلکه باید برای اثبات ادعای خود تصاویر بیشتری ارائه می‌داد.

 

آیا سفر در زمان ممکن است؟/ افرادی که مدعی سفر در زمان شدند!

مایکل فیلیپس

مایکل فیلیپس یکی دیگر از مدعیان سفر در زمان است که ادعا می‌کرد از سال 2070 آمده است و قرار بوده به سال 2018 سفر کرده تا از روی دادن جنگی عظیم در سال 2019 جلوگیری کند. این جنگ که در اصل همان جنگ جهانی سوم است، بسیار بزرگ تر از دو جنگ جهانی اول و دوم خواهد بود و آمار کشتگان آن به مراتب بیشتر است.

فیلیپس ادعا می‌کرد جنگ جهانی سوم در ماه های پایانی سال 2018 رخ خواهد داد و آغاز آن نیز با تلاش کره شمالی برای حمله اتمی به آمریکا خواهد بود. در ادامه آمریکا با دو موشک کروز سلاح اتمی کره را روی هوا منهدم کرده و جنگ به صورت وسیع ادامه می‌یابد.

فیلیپس همچنین ادعا کرد که حادثه 11 سپتامبر و ریزش برج های تجارت جهانی توسط یک مسافر زمان دیگر یعنی همان جان تایتر صورت گرفته است. تایتر به سال 2000 سفر کرد تا پایه گذار حادثه 11 سپتامبر شود. این ایده برای زمینه سازی جنگ‌های داخلی بود که خود تایتر از آنها خبر می‌داد.

صرف نظر از اینکه فیلیپس جنگ داخلی و جنگ جهانی سوم را پیش بینی کرد، ادعاهای دیگری نیز داشت. او می‌گفت در سال 2020 ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب می‌شود و شرکت فضایی الن ماسک نیز در سال 2025 اولین سفر به مریخ را ترتیب می‌بیند.

گفتنی است؛ حرف های مایکل فیلیپس چندان شباهتی به پیش بینی نداشت، بلکه اهداف شومی بوده که آمریکا در آن زمان قصد به وقوع پیوستن آنها را داشته است و به دلیل ایجاد قابلیت پذیرش در مردم، تحت عنوان سفر در زمان مطرح کرده است.

 

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۴۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
رد شمس و سفر در زمان برای سه تن از پیامبران بنی اسراییل و حضرت علی اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۰:۰۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
باید بگم امکانش هست آنها مسافر زمان باشند چونکه اونها اشتباهی به بعد ما اومدن و در این خط زمانی هیچ کدوم از اتفاقات نیفتاده ولی میگم شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
غیرواقعی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
تا بوده همین بوده انسان به آرزوهای دست میاد دست نیافتنی را دست نمی یابد جهان و جهانیان در حال حرکت هستند این شایعه‌ای بیش نیست شهاب سنگ وجود دارد ولی این مرد دروغ می گوید که مسافر زمان است اینستکس در کار مورد قدرت مدت نمی تواند دست داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
نمیدانم چرا تمام سفرهای در زمان تو آمریکا اتفاق افتاده؟ مگر این کشور چه ویژگی داره؟آیاغیر از اینکه خودبزرگ بینی چیز دیگری میشه درون این ادعاها دید؟این خودشیفتگی اونها رو ثابت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اونی که به این مزخرفات و دروغ ها توجه میکنه
آقا اصلا علم فیزیک رو قبول نداری. اشکال نداره. بیخیال
خدا در سوره عصر گفته سفر در زمان وجود نداره

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾
قسم به زمان (که میگذرد)

إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ ﴿۲﴾
که انسان(با از دست دادن فرصت و زمان) در حال ضیان است

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
مگر کسانی که شایسته زندگی کردند و در عمرشان صالحانه زیستند و به صبر و خير سفارش کردند (امر به معروف)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
بهتری نیست اسم مطلب رو میذاشتین دروغ گویانی که با دروغ هایشان سعی در تمسخر ملت داشتن
سال 2004 گذشت و جنگ روسیه و امریکا شروع نشد
سال 2012 هم گذشت و زمین نابود نشد
سال 2018 هم گذشت و موجودات فضایی حمله نکردن و زمین هم منفجر نشد
سال 2019 هم گذشت و جنگ جهانی سوم شروع نشد
سال 2020 هم گذشت و دونالد ترامپ هم رییس جمهور نشد
سفر در زمان=دروغ و تمسخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
سفر در زمان وجود داره ولی جسم نمیتونه باید با روح بری
اگه خود خدا بخواد میتونیم به گذشته و آینده هم سفر کنیم
اینا که فعلا قلب زنده ساختن پیوند سر هم زدن آب هم تو مریخ پیدا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خب تو مریخ اب افریده شده چه ربطی داره
پیوند زدن اعضای بدن هم که بیش از حدود 250 سال قبله و از نظر زیست شناسی کاملا ممکن بود
برو کتاب بخون تا این مطالب رو بیش تر درک کنی
اما سفر در زمان یک توهمه که متاسفانه افراد کمی هستن که دانش و علوم چندانی هم ندارن و این چرندیات سفر زمانی رو باور میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عزیزان سفر در زمان خیلی ساده و امکان پذیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
خیر امکان پذیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
چه دروغ هایی اینا سر هم کردن
تا حالا که هیچ کدومش اتفاق نیفتاد
و اینا هم ضایع شدن
سفر در زمان امکان نداره
زمان رو خدا کنترل میکنه نه بندش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
حرف 3 تاشون که تا حالا دروغ از آب در اومده و به زمین خورده

اولی گفت دنیا در سال 2018 با هجوم موجودات فضایی و متلاشی شدن زمین دنیای انسان ها به پایان میرسه

دومی گفت و مدعی بود که سال 2020 دونالد ترامپ ریاست جمهوری آمریکا رو به دست میگیره اینم دروغ بود

و سال 2020 هم گذشت و جنگ جهانی سوم هم شروع نشد

سفر در زمان = دروغ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
روح انسان میتواند به گذشته یا آینده برود بارها برای من اتفاق افتاده یک صحنه ای را میبینم که در گذشته هم دیده ام تمام ما انسان های معمولی در خواب میتوانیم به اینده و گذشته سفر کنیم ودر خواب مشاهده گرهستیم زیرا هنگام خواب روح ما آزاد میباشد ودر گذشته وآینده سفر میکند ولی برخی از افراد خاص میتوانند به گذشته وآینده با جسمشان سفر کنند این موصوع با طی الارض بسیار تفاوت وبالاتر است ولی شباهت های نیز دارد
Iran (Islamic Republic of)
Sara
۰۶:۰۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
سلام برای من هم خیلی اتفاق افتاده ‌‌‌و میتونم خوابمو کنترل کنم
Iran (Islamic Republic of)
parshan samadi
۱۰:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
منم میتوانم بگم به زمان سفر کردم
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۷:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
می شود که تو آینده چی اتفاقی می آفتد
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
گفتمان های جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۷:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
نمی دونم
که چطوری به آینده سفر کردن
البته اگه راست بگن
یعنی با چی سفر کردن
وسیله ای هست ؟
یا تو خواب این اتفاق براشون می افته
شاید حرفاشون رو باور کنم
ولی این که با چی سفر کردن خیلی باورم رو بهشون کم کرده
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۷:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
با تکنولوژی
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۱۷:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
فقط من میتونم بسازمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
نابغه ترین انسان ها هم نتوستن بسازنش
چون اصلا امکان ساختش وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سفر تو زمان ممکنه اگر با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت کنیم زمان برای ما کند می گزره یعنی اگر یک هفته باسرعت نور حرکت کنیم وقتی به زمین برگردیم زمین صد هزار سال پیرترشده پس به اینده سفر کردیم
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
حرفت از پایه کاملا غلطه و علم فیزیک چیز دیگه ای رو بیان میکنه.
از ستاره های دور دست نور های بی نهایت زیادی در سرتاسر کهکشان ساطح میشه اما زمان در همه جای کهکشان یکسان میباشد
زمان همه جای کهکشان های دور دست ساکن هست
و تغییر چندانی ندارد
یعنی در نتیجه گیری کلی زمان می‌گذرد ولی نمیشه کوچک ترین تغییری در زمان ایجاد کرد
حتی 1 سال سیاره پلوتو 265 ساله زمینی هست چون فاصله اش از خورشید بسیار دوره. زمان گردشش دیر تره.
یعنی هیچ تغییر زمانی در فضا های دور دست وجود نداره

چون خدا همه جهان رو با نظم آفریده

سفر در زمان دروغ و توهمی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۷:۲۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
اینکه فیلم فلش
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۲:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سفر در زمان ممکن نیست اگه این کار ممکن بود ماشین زمان اختراع میشد و انسان ها به گذشته بر می گشتند واینده رو تغییر می داددند ولی این اتفاق تا الان نیفتاده پس این کار ممکن نیست
Germany
ریحانه
۱۹:۵۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خب دلیلش کاملا مشخصه و اگه سعی کنی به پیشرفت و تغییرات اینده فک کنی ثابت میشه ک همین الانشم زیاد پیشرفته نیستیم و کلی جا داریم...حتی یک هزارم تکنولوژی واقعی هم نیستیم پس ساختن همچین دستگاه های بزرگ سالها زمان میبره
Iran (Islamic Republic of)
رضا محمدی بالانجی
۱۶:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
زیادی فیلم تخیلی دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
من دوست دارم به زمان گذشته برم و جبران کنم
Iran (Islamic Republic of)
SH
۱۴:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
تو به حالت بچسب با گذشته وآینده چکار داری
Iran (Islamic Republic of)
مرداد
۱۹:۴۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
باسلام می خواستم عرض کنم سفر در زمان سخته ولی با چند سیم پیچ ساده وایجاد کوانتوم میشه با گذشته خود تماس تلفی داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
کمتر فیلم تخیلی و چرند نگاه کن
مغز ضایع میشه
یکی رو می‌شناختیم بهش می‌گفتیم دیوانه شده
هی از این چرندیات حرف می‌زد

زمان و نظم تمام جهان به فرمان خداست
انسان حتی نمیدونه 1 ساعت بعدش زندست یا نه چه برسه با این ناتوانی سفر در زمان!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۲:۲۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
سفر در زمان مقوله ی بسیار ساده ای هست .
ابتدا باید از بعد فیزیک خارج شد . وقتی جرم مربوط به فیزیک است زمان هم مربوط به فیزیک است . نمیشه فیزیک رو بدون زمان و جرم و ... تصور کرد همونطور ک اب رو بدون ویژگی خیس بودنش و شکر رو بدون ویژگی شیرینیش نمیشه تصور کرد . پس ابتدا باید از بعد فیزیک خارج شد و وارد متافیزیک شد . ینی بعد روحانی انسان.
روح میتونه بره به گذشته و آینده ولی فقط به عنوان مشاهده گر . چیزی رو نمیتونه تغییر بده چون تقدیر هر چیزی و هر قومی و هر اتفاقی از قبل تعیین شده . من مدتی هست ک تو بورس سرمایه گذاری کردم و با خواب هایی ک میبینم دارم کسب سود میکنم .
الان هم شدیدا در زیان هستم چون خلاف اون خواب و دستوری ک داده شد عمل کردم . اما تسلط به این ک روح رو بتونی بفرستی خارج از بدن و کنترلشو در دست بگیری بارها انجام شده ک نیازمند ریاضت و ضعیف کردن بدن در برابر روحه . پس برای سفر در زمان
روحتونو تقویت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ب . ت
۰۰:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
درود بر شما
سفر در زمان وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
حکیم
۱۹:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
وجود ندارد
و نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
sepehrzirakpor1389@gmail.com
۱۷:۲۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نداره
Iran (Islamic Republic of)
سچاد
۲۰:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
درمورد چیزی که درموردش علم کافی ندارم سعی میکنم صحبت نکنم
Iran (Islamic Republic of)
bibak
۰۵:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
یک دستگاهی میسازن که به مغزه انسان وصل میشه
که انسان درخواب میتونه به هرجاازگذشته(خودش) صفرکنه
دیگه به هیچ صورتی امکان نداره جسم انسان به گذشته یا آینده رفت
پیشنهاد میکنم این فیلم های تخیلی مثله فیلم انتقام جویان۴رونگاه نکنیم
صفردرزمان یک داستان تخیلی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
امیدوارم اینده واقعی این نشه!
Germany
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سفر به آینده و گذشته امکان پذیر خواهد بود ...ولی ماهیتش شبیح به فیلمبرداریه ...شما تا جایی که ماشین اجازه بده میتونید به آینده سفر کنید ولی هیچگاه نخواهید به قبل از زمانی ماشین زمان ساخته شده سفر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
اینا همش چرنده...و برنامه هایی که سازمان های سیا و فراماسون ها دارند برای اینده میخواهند اینجوری زمینه سازی کنند...غافل از اینکه بزودی مولا و صاحبمان حضرت بقیه الله ظهور میکنه و طومار ظالمان را بهم میپیچد ان شاالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
اینا همش چرنده...و برنامه هایی که سازمان های سیا و فراماسون ها دارند برای اینده میخواهند اینجوری زمینه سازی کنند...غافل از اینکه بزودی مولا و صاحبمان حضرت بقیه الله ظهور میکنه و طومار ظالمان را بهم میپیچد ان شاالله...
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
قبلا فکر می کردم آمریکا تکنولوژی داره که اگه ازش استفاده کنه پیشرفت بزرگی برای کل جهان میشه اما حالا که می بینم فکر می کنم که اگه این تکنولوژی رو داشته باشه بهتره ازش استفاده نکنه و گرنه ممکن دنیا در دست هوش مصنوعی پیشرفته ای قرار بگیره که ممکنه از کنترل خارج بشه و زمین رو از ما انسان ها بگیره
اگه موافقید لایک کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی . د
۲۰:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
سفر در زمان خیالی و فانتزیه
اصلا جدی نگیرید
خیلی چیزا هست که ادعا شده که وجود داره ولی بیشترش دروغ و خیال پردازی بوده.
ولی من وجود زندگی بیرون از کره زمین رو باور دارم و میدونم که در کنار ما هم وجود دارن
منظورم همون آدم فضایی بود. من به چشم دیدمش، منو لمس کرد .من از ترس خشک شده بودم.
اولش فکر کردم جن دیدم ولی بعد که رفت، گفتم ظاهرش اصلا شبیه جن نبود چونکه من قبلا بارها جن رو از نزدیک دیدم.
ظاهرش اصلا ترسناک نبود ولی نمیدونم چرا خشکم زده بود
لباس عجیبی پوشیده بود.لباسی شبیه لباس مکانیکی بود.
فقط عجیب اینه که هرچی فکر میکنم ، نمیتونم صورتش رو بیاد بیارم در حالی که به چشم هاش خیره بودم .
کسی حرفم رو باور نمیکرد.
منم اینجا گفتم تا یکم سرگرم بشید
ولی سفر در زمان اصلا وجود نداره
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
پیشگو
۱۸:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۷
مسافرت در زمان ممکن است البته شما احتیاج به یک فرد نابغه دارید که ماشین زمان را بسازد که اون نابغه منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
سفر در زمان هرگز وجود نخواهد داشت
Germany
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ تير ۱۳۹۷
بنده عصر خواب بودم در سلماس درحالی موجودی که روبروی من ایستاده متاسفانه دیده نمی شد تصویر کامل یک تصادف مرگبار در اتوبوس تهران به کرمان تقریبا سال ۷۷یا۷۸ را یک هفته قبل از تصادف با تمام جزییات و زمان و مکان نشان داد به مادرم گفتم و مادرم گفت خدا نکند و گفتم نگران نیستم چون سالم ماندم بدون کوچکترین تغییر تصادف کردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۷ ۱۸ تير ۱۳۹۷
برنامه هایی که واسه آینده جهان دارند رو با چه روش های میخوان به همه بفهمونن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۷
زودی ترامپ سر نگون میشه و امریکا از روی زمین محو میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۸ تير ۱۳۹۷
منم به فردا می خوام سفر کنم خیلی زود
Iran (Islamic Republic of)
ایناز
۲۳:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش میشد من به این چیزا ۵۰درصد اعتقاد دارم یا شاید هم بیشتر ولیاینو میدونم که هیچ چیزی بدون ازن پروردگارم اتفاق نمیفته.
منم خیلی دوست دارم از فردای خودم خبر داشته باشم اگه اینا حقیقت داشت و من میتونستم کسی که در زمان سفر کرده و با تکلونوژی اینده به زمان ما اومده رو ببینم و باهاش صحبت کنم و ازش از اینده بپرسم و اونم حقیقت رو بهم بگه صد هزار درصد به لین چیزا اعتقادم بیشتر میشه . ولی در کل من عاشق اینم که چزای عجیبی مثل اینا رو ببینم