درایام دهه کرامت؛

مشاعره رضوی روی انتن شبکه اموزش می رود

ویژه برنامه «مشاعره رضوی» به تهیه‌کنندگی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) ضبط و تهیه شد.

 مشاعره رضوی  روی انتن شبکه اموزشبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  برنامه مشاعره رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت با اجرای اسماعیل آذر؛ مجری نام‌دار برنامه‌های مشاعره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مدت سه شب در حرم مطهر رضوی ضبط شد.

این برنامه تلویزیونی در راستای گرامی‌داشت ایام ولادت امام هشتم (ع) واشاعه فرهنگ و هنر رضوی در بین مردم به ویژه نسل جوان در ۱۳ قسمت از شبکه آموزش کشور پخش خواهد شد و رقابتی جذاب و دیدنی را بین ۲۴ شرکت‌کننده منتخب به نمایش می‌گذارد.

شرکت‌کنندگان مسابقه مشاعره رضوی با بهره‌گیری از خزانه ذهنی مملو از اشعار رضوی در این برنامه حضور به هم رساندند و در مراحل مختلف به رقابتی سالم با یکدیگر پرداختند.

مشاعره شتاب، مشاعره مشروط و مشاعره واژه‌نما، بخش‌های دومین دوره مشاعره رضوی است که در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پخش خواهد شد.

کودکان مقطع پیش‌دبستانی و دبستان نیز در این مسابقه به خوانش اشعاری با موضوع امام رضا (ع) و حرم مطهر رضوی پرداختند که به صورت آیتم‌های میانی در هر قسمت از برنامه پخش خواهد شد.
 
 انتهای خبر// ر.ق


مشاعره رضوی ۲۳ تیر  هر شب روی آنتن شبکه آموزش

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار