اعتبار یک میلیارد تومانی برای آسفالت کوچه‌های خاکی شهر جویبار

یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اعتبار امسال از محل اعتبارات داخلی برای آسفالت کوچه‌های خاکی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی یاری شهردار شهر جویبار با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد گفت: یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اعتبار امسال از محل اعتبارات داخلی برای آسفالت کوچه‌های خاکی در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: ابتدا کوچه‌هایی که از قبل به‌صورت مشارکتی از مردم پول دریافت شده آسفالت می‌شود و پس‌ازآن کوچه‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد.

شهردار جویبار گفت: پیاده روسازی در سطح شهر که باعث رونق اقتصادی برای کاسبان، کاهش بار ترافیکی و افزایش سلامت مردم می‌شود در چند نقطه شهر در حال انجام است و برای اولین بار مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها برای افراد معلول و نابینا انجام می‌گیرد.

وی به حاشیه‌های ایجادشده در مورد پیمانکاری مدیریت جمعه‌ بازار اشاره کرد و افزود: هیچ بده بستانی باکسی نداریم و جانب‌داری از کسی نمی‌کنیم؛ تمام دستگاه‌های نظارتی صحت و سلامت مزایده را تائید کردند و برخی شرکت‌کنندگان در این مزایده مدارکشان ناقص بود و کنار گذاشته شدند و همان آن‌ها به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

یاری بابیان اینکه طرح و برنامه شهرداری در قالب بودجه سال ۹۷ ارائه‌شده است، گفت: طرح و برنامه شهرداری در قالب بودجه گنجانده و به شورا شهر ارائه‌شده که در آن سهم هر محله و منطقه از کار‌های عمرانی مشخص شده و هدف ما در آن ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری است.

وی به کمبود ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله اشاره کرد و افزود: با کمبود ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله در شهر مواجه هستیم که در این راستا اقداماتی انجام داده‌ایم تا کمبود‌های این بخش جبران شود.

شهردار جویبار گفت: نورپردازی، مبلمان کردن برخی نقاط شهری، برگزاری جشن‌های یلدا، روز مادر، روز کارگر، نوروز خوانی، جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ سفالی و جشن رمضان ازجمله برنامه‌های شهرداری در جهت ایجاد نشاط اجتماعی بوده است.
انتهای پیام/آ


آسفالت‌های در جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.