اولین بیانیه تیم ناظر بر درمان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین به توصیه پزشکان برای درمان به انگلیس منتقل شد.

اولین بیانیه تیم ناظر بر درمان آیت‌الله شیخ عیسی قاسمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اللولو، تیم ناظر بر درمان آیت الله شیخ عیسی قاسم پس از انتقال ایشان از بحرین به انگلیس بیانیه‌ای صادر کرد.

 آیت الله شیخ عیسی قاسم صبح امروز دوشنبه ۹ جولای ۲۰۱۸ (۱۸ تیر ۱۳۹۷) بحرین را به مقصد انگلیس ترک کرد. این اقدام بر اساس گزارش‌های پزشکی و اجماع پزشکان مسئول که بر لزوم انتقال فوری ایشان به بیمارستانی تخصصی برای جلوگیری از وخامت بیشتر وضعیت تاکید داشته اند، صورت گرفته است.

بدین منظور آیت الله قاسم توسط آمبولانس از بیمارستانی که در آن تحت معالجه بود به فرودگاه بحرین منتقل شد تا به کشور انگلیس منتقل گردد. مقصد درمان (انگلیس) طبق تشخیص پزشکان بعنوان گزینه مناسب برای وضعیت سلامت شیخ تعیین گردیده است.

از درگاه خداوند سبحان خواستاریم که شیخ با سلامت کامل در نزدیکترین وقت ممکن به لطف و كرم الهی و دعای مومنین بازگردد و پرچم دین را همچنان برفرازد.

گفتنی است رژیم بحرین از خرداد ۹۵ که تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را لغو کرده بود، شهرک الدراز -محل سکونت این عالم برجسته بحرینی- را در محاصره کامل خود قرار داد و سال گذشته هم دادگاه وابسته به رژیم، وی را به بازداشت خانگی محکوم کرد که از آن زمان وضع جسمانی وی وخیم شد و تحت مداوا قرار گرفت.

این مرجع بحرینی اخیرا به سبب وخیم‌تر شدن وضع جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد، رژیم آل خلیفه در پی تشدید وخامت حال آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با درمان وی در خارج موافقت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۷
چراانگلیس؟؟!!!!!
آخرین اخبار