وزیر ورزش وارد جیرفت شد

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که به منظور بازدید از پروژه های ورزشی 5 شهرستان جنوبی به استان کرمان سفر کرده است، لحظاتی پیش وارد جیرفت شد.

وزیر ورزش وارد جیرفت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلطانی فر، وزیر ورزش لحظاتی پیش وارد فرودگاه جیرفت شد.

وی قرار است در سفر یک روزه اش از پروژه های ورزشی 5 شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج و منوجان بازدید و از روند رشد و میزان پیشرفت آنها مطلع شود.

حضور در فرمانداری، بازدید از اماکن ورزشی، چمن طبیعی، استخر نیمه تمام و زمین چمن مصنوعی از برنامه های وزیر در سفر به شهرستان جیرفت است.

سلطانی فر در سفر به عنبرآباد نیز پس از حضور در جمع استقبال کنندگان در استادیوم عنبرآباد از اماکن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.

وزیر ورزش در ادامه ی سفر یک روزه ی خود در کهنوج هم پس از حضور در جمع استقبال کنندگان در استادیوم این شهرستان از اماکن ورزشی، زمین چمن طبیعی، سالن بانوان و استخر سرپوشیده نیمه تمام راه و شهرسازی بازدید می کند.

بازدید از اماکن ورزشی، استادیوم فوتبال، سالن ورزشی و استخر نیمه تمام بنیاد علوی قلعه گنج برنامه ی بعدی وزیر در سفر به این شهرستان است.

وزیر ورزش در آخرین بخش سفر خود به جنوب کرمان، پس از ورود به شهرستان منوجان، از اماکن ورزشی، استخر، استادیوم فوتبال و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار