پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium با قیمت هزار دلار آغاز شد +تصاویر

سایت آمازون پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium شرکت سونی را درست طبق برنامه و با قیمت هزار دلار آغاز کرد.

پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium با قیمت هزار دلار آغاز شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت آمازون درست طبق برنامه قبلی هماهنگ شده با شرکت سونی صبح امروز پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium این شرکت را در آمریکا آغاز کرد. این گوشی که ماه آوریل معرفی شده بود، در آمریکا قرار است با قیمت هزار دلار به فروش برسد.

برای شیرین‌تر کردن این پیش خرید در آمریکا، شرکت آمازون به هر کس که این گوشی را از سایت آن‌ها خریداری کند یک هندزفری بی‌سیم Xperia Ear Duo به صورت رایگان به همراه گوشی ارسال خواهد کرد.

Experia XZ2 Premium در تاریخ 8 مرداد روانه بازار آمریکا خواهد شد. رنگ مشکی این دستگاه همزمان با تاریخ عرضه در بازار ارائه خواهد شد اما رنگ نقره‌ای آن کمی بعد از عرضه رنگ مشکی به بازار خواهد آمد.

این اسمارت‌فون شرکت سونی اولین گوشی در تاریخ خواهد بود که صفحه نمایش 4K HDR به همراه استاندارد ویدئویی HDR 10 خواهد داشت. پردازنده این گوشی با کیفیت اسنپدراگون 845 است که همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی کار خواهد کرد. در پشت این دستگاه سنسورهای 12 و 19 مگاپیکسلی دوربین دوگانه به همراه سنسور اسکن اثر انگشت قرار دارد. سلفی‌های شما هم با دوربین 13 مگاپیکسلی جلو گرفته خواهند شد. همه این اجزا با باتری 3هزار و 540 میلی‌آمپری کار خواهند کرد. Xperia XZ2 Premium با اندروید 8.0 Oreo تولید شده است.

پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium با قیمت هزار دلار آغاز شد +تصاویر

پیش فروش گوشی‌های Xperia XZ2 Premium با قیمت هزار دلار آغاز شد +تصاویر

انتهای پیام/

پیش فروش Xperia XZ2 Premium در آمریکا +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.