فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۱۴ نفر از اعضای یک شبکه شرارت در شمال استان شناسایی و دستگیر شدند.

بزرگترین باند مسلح و  شرارت منطقه سیستان متلاشی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس از ده روز قبل اقدامات اطلاعاتی خود علیه یک شبکه شرارت در شمال استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد و ۱۴ نفر از اعضای این شبکه ساعت ۵ صبح امروز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: سرقت مسلحانه، گروگانگیری و همکاری با ضد انقلاب و افراد معاند از جمله سوابق آن‌هاست.

وی ادامه داد: این یک شبکه شرارت کشوری بود و تحت نظارت مسئول باند اقدامات را در شمال استان انجام می‌دادند به طوریکه در ده سال اخیر ما همچنین شبکه حرفه‌ای و سازمان یافته نداشته ایم.

قنبری گفت: اعضای این باند صبح امروز طی عملیات‌های هماهنگ و منسجم در شهر‌های هیرمند، قائن، مشهد، زابل و یزد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: تحقیقات در خصوص اقدامات و شرارت‌های این شبکه در حال انجام است اما تا کنون ساخت نارنجک دست ساز، طراحی برای سرقت احشام، خرده فروشی مواد مخدر، هواداری از داعش و سرقت از طلافروشی توسط، این باند ثابت شده است.

وی ادامه داد:یکی از اقدامات دیگر این شبکه سرقت احشام روستاییان منطقه سیستان بود و در آخرین سرقت ۱۰۰عدد از احشام یک روستایی را به سرقت برده و صاحب احشام را نیز با تهدید و ارعاب مورد آزار و اذیت قرار دادند.

انتهای پیام/پ

دستگیری اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
به نطر من اگر کسی جز اشرار باشد وخانواده اش اطلاع داشته باشند ازکارهای آن شخص وگزارش ندهند باید علاو بر اینکه خود شخص شرور تکه تکه شود آن خانواده هم با بنزین آتش زد تا عبرتی برای دبگر اشرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۷
اینا چی فکر کردن که به خودشون همچین جراتی دادن که از این کارا بکنن ؟
باید دستگیر بشن ومجازات