اولین تصاویر از Galaxy Tab A2 و Tab Advanced2 فاش شد

اولین تصاویر واقعی از تبلت‌های جدید سامسونگ، Galaxy Tab A2 و Tab Advanced2 در فضای مجازی فاش شد.

اولین تصاویر از Galaxy Tab A2 و Tab Advanced2 فاش شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر جدیدی از سازمان‌های مختلف فعال در حوزه تکنولوژی منتشر شده‌اند که اولین تصاویر از دو تبلت جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارند. این تبلت‌ها Galaxy Tab A2 و Galaxy Tab Advanced2 هستند که به نظر می‌رسد هر دو تبلت جانشینان Galaxy Tab 10.1 خواهند بود.

Galaxy Tab A2 10.5

Galaxy Tab A2 10.5 همانگونه که از اسمش پیداست، صفحه نمایشی 10.5 اینچی خواهد داشت. رزولوشن آن 1920x1200 خواهد بود که کناره‌های صفحه نمایش ضخامت کمی دارند. این تبلت از نظر قابلیت‌ها و ویژگی‌ها کمتر از تبلت پرچمدار این کمپانی خواهد بود. ابعاد آن 259.9x161.1 میلی‌متر خواهد بود و یک مدل Tab A2 فقط وای فای خواهد داشت. تغییر بزرگی که می‌توان در این تبلت نسبت به نسل پیشین این دستگاه مشاهده کرد، حذف دکمه Home از آن است که با یک دستورالعمل روی صفحه جایگزین شده است. Galaxy Tab A2 به جای micro USB از USB-C بهره می‌برد.

اولین تصاویر از Galaxy Tab A2 و Tab Advanced2 فاش شدند

Galaxy Tab Advanced2

انتظار می‌رود Galaxy Tab Advanced2 ویژگی‌های Galaxy Tab 10.1 را داشته باشد و فقط ظاهر آن تغییر کرده باشد. صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچ با رزولوشن 1920x1200 پیکسل خواهد بود. پردازنده آن Exynos 7870 و ظرفیت حافظه رم آن 3 گیگابایت است که با باتری 7هزار و 300 میلی‌آمپری کار خواهد کرد. تغییر بزرگ این تبلت هم حذف دکمه Home و جایگزینی آن با دکمه لمسی روی صفحه نمایش و تغییر پورت یواس‌بی آن با USB-C خواهد بود.

اولین تصاویر از Galaxy Tab A2 و Tab Advanced2 فاش شدند

بر اساس گزارش‌ها، هر دو تبلت تست‌های FCC، وای-فای و بلوتوث را گذرانده‌اند و به زودی به صورت رسمی معرفی و عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

اولین عکس‌های منتشر شده از تبلت‌های جدید سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار