زنگ کتاب برای ۱۵۰ نفر از نوجوانان پسر در مؤسسه بیت‌المهدی منطقه پنجتن

رئیس اداره کتابخانه عمومی آستان‌قدس‌رضوی گفت: زنگ کتاب به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در مؤسسه قرآنی بیت‌المهدی منطقه پنجتن برای بیش از ۱۵۰ نفر از پسران به صدا درآمد.

زنگ کتاب برای ۱۵۰ نفر از نوجوانان پسر در مؤسسه بیت‌المهدی منطقه پنجتنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد مشایخی در جمع کتابداران و کارشناسان کتابخانه مرکزی آستان‌قدس‌رضوی افزود: کتاب «تن‌تن و سندباد» با موضوع تهاجم فرهنگی که نویسنده آن؛ محمد میرکیانی، حکایت تقابل دو شخصیت تن‌تن و سندباد به نمایندگی از دو فرهنگ غرب و شرق را روایت می‌کند از کتاب‌های معرفی شده در این جمع بود.

وی ادامه داد: با معرفی کتاب «موریانه» از موریس مترلینگ اطلاعات جالبی دربارۀ زندگی، لانه، نیروی خلاقه، استعداد و معماری شگفت‌انگیز موریانه به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه ارائه شد.

رئیس اداره کتابخانه عمومی آستان‌قدس‌رضوی با بیان اینکه مؤسسه قرآنی بیت‌المهدی هشت هزار کتاب با موضوعات مختلف را در اختیار دارد، تصریح کرد: تالار اینترنت، نرم‌افزار و کتابخانۀ دیجیتال این مؤسسه نیز با همکاری کتابخانه آستان‌قدس‌رضوی راه‌اندازی شده است.
 
  مشایخی گفت:پیش از این نیز زنگ کتاب در سه جلسه مجزا برای دختران و مادران این مؤسسه اجرا شده است.

وی افزود:طرح زنگ کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه از ابتدای سال جاری از سوی کتابخانه مرکزی آستان‌قدس‌رضوی در مراکزی نظیر مرکز توان‌یابان، مدارس و مؤسسات متقاضی برای گروه‌های مختلف سنی اجرا شده است.
 
 
انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.