فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبر داد؛

دستگیری ۵۱ سارق خیابانی

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۵۱ سارق خیابانی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی قدمی موثر در جهت رضایت شهروندان و مردم است که با محوریت برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان چابهار توسط پلیس با اقتدار اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت‌های انتظامی از راه‌های مهم کنترل و کاهش جرایم است که با اجرای به موقع و اشرافیت کامل در سطح حوزه استحفاظی به خصوص نقاط آلوده و جرم خیز می‌توان از بسیاری جرایم و سرقت‌ها پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: در همین راستا پلیس آگاهی و دیگر رده‌های عملیاتی این فرماندهی با هدف ارتقاء احساس امنیت و آرامش عمومی این طرح را با هماهنگی لازم و منسجم اجرا کردند.

وی عنوان کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری تاکنون پلیس چابهار با اجرای گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۵۱ سارق خیابانی و کشف ۲۲ فقره انواع سرقت شدند.

در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و سوداگران اقتصادی نیز ماموران این فرماندهی طی این بازه زمانی ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: در اجرای این طرح جهت برقراری نظم وانضباط ترافیکی و جلوگیری از حوادث رانندگی تعداد ۱۱۷ دستگاه موتور سیکلت و ۹۷ دستگاه خودرو به علت نداشتن مدارک قانونی، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و حرکات نمایشی نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ کیخا با اشاره به اینکه رضایت مندی شهروندان سر لوحه ماموریت‌های پلیس است خاطر نشان کرد: امنیت اجتماعی حق مسلم شهروندان عزیز می‌باشد و پلیس در این راه با قاطعیت با مخلان حقوق شهروندی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان خیابانی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار