۳۶ درصد واحد‌های تولیدی کرمان نیمه فعال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه ۳۶ درصد واحد‌های تولیدی استان کرمان نیمه فعال هستند گفت: جزئیات مشکلات آن‌ها احصا شده است و برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان نیاز به همکاری داریم.

۳۶ درصد واحد‌های تولیدی کرمان نیمه فعال استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور آیت‌الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران برگزار شد با بیان اینکه 3.4 درصد تولید ناخالص داخلی کشور مربوط به استان کرمان است اظهارداشت: این سهم باید به 48 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه 39 درصد واحدهای تولیدی استان فعال هستند گفت: 36 درصد این واحدها نیمه فعال هستند و جزئیات مشکلات آنها احصا شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان نیاز به همکاری داریم خاطر نشان کرد: 70 جلسه رفع موانع تولید و پنجره واحد در استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه به رفع موانع تولید در استان کمک می‌کند افزود: در بازار بیش از 58 هزار واحد صنفی در شمال استان کرمان و حدود 20 هزار واحد در جنوب استان وجود دارد.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه براساس قانون انتزاع بخشی از وظایف تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی است گفت: این مسئله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبات جلسات تنظیم بازار استان تمام کالاها و خدمات مشمول نرخ‌گذاری هستند بیان کرد: این نرخ‌ها باید اطلاع‌رسانی شود و بازرسی‌های ما بیش از 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ز

نیمه فعال بودن واحد‌های تولیدی کرمان

برچسب ها: حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار