سرمایه گذاری ۶ هزار میلیاردی در بندر امیرآباد

۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بندر امیرآباد انجام شدو حمل و نقل دریایی، ریلی و جاده‌ای ایمن و مطمئن با قوت در حال شکل گیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی محمد شاعری نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه گذاری اقتصادی و تقویت حمل و نقل پیشران توسعه در بندر امیرآباد است، گفت: حمل و نقل رو رو ریلی در بندرامیرآباد در حال انجام است و از پنج مسیر شبکه حمل و نقلی بندر به زودی به پایان می‌رسد.

وی افزود: در مجموع در بخش اقتصادی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در بندرامیرآباد سرمایه گذاری شد که پیشران توسعه صادرات بندر است.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت گمرک در بندرامیراباد ارتقا خواهد یافت و اداره کل مستقل خواهد شد.

شاعری با بیان اینکه غرب مازندران متطقه گردشگری و شرق مازندران قطب صنعتی است، افزود: برای تهیه زمین در شرق مازندران محدودیت نداریم و دو هزار هکتار زمین فعلی و پشتیبان در اختیار بندرامیرآباد است.

وی گفت: سرمایه گذاری جدی در پتروشیمی و پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیراباد در دست انجام و شرایط برای توسعه فراهم است و امیدواریم جهش شکل بگیرد و توسعه انجام شود.

وی افزود: از بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم باید بندرامیراباد میدان دار توسعه اقتصادی باشد و باید ظرفیت‌های لازم ایجاد شود.

شاعری گفت: ۲۰ درصد سرمایه صندوق توسعه کشاورزی به صادرات اختصاص یافت که سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان از این مقدار به صادرات اختصاص یافت و انتظار استفاده بیشتری بود.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته‌های صادراتی در استان فعال شد و باید ضعف گذشته برداشته شود و زیرساخت صادرات بنادر شمالی فراهم شد.

وی گفت: مجلس اعتقاد دارد که باید از تولیدکنندگان خود در بازار بین الملل حمایت شود و در این راستا ۱۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق صادراتی تصویب شد و این جایزه صادراتی می‌تواند از کالا‌های ما حمایت کند.
انتهای پیام/آ
تصویب ۱۵۰۰ میلیارد تومان مشوق صادراتی در مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار