سردار یزدی:

اتمام پروژه آبرسانی خرمشهر توسط سپاه در کمتر از دو هفته

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: قرارگاه سازندگی سپاه با ورود به پروژه آبرسانی خرمشهر در کمتر از دو هفته آب شیرین را به این شهر رساند.

اتمام پروژه آبرسانی خرمشهر توسط سپاه در کمتر از دو هفتهبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)  تهران بزرگ امشب پنجشنبه 21 تیرماه در آئین گرامیداشت شهدای گردان عمار که در سالن شهدای پنجم آذر سازمان بسیج و با حضور خانواده شهدا برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های اساسی این سپاه در دو سال گذشته اظهار داشت: یکی از محور‌های اساسی برنامه‌های سپاه محمد رسول الله (ص) حضور در مناطق دور افتاده کشور و رفع محرومیت زدایی از چهره آن‌ها است.

وی تصریح کرد:اردو‌های جهادی هر ساله با حضور مشتاقانه جوانان از مساجد؛ دانشگاه‌ها و محله‌ها به منظور محرومیت زدایی از برخی مناطق روستایی انجام می‌گیرد.

سردار یزدی همچنین با اشاره به حضور جهادی جوانان بسیجی در حادثه زلزله کرمانشاه گفت:این جوانان بدون توقع حمایت مالی و حتی در برخی موارد با استفاده از پس انداز شخصی در این برنامه‌ها حضور پیدا کرده و به کار جهادی مشغول می‌شوند.

وی افزود:توانستیم با کار جهادی و دست خالی بچه‌های بسیجی و کمک‌های مادی مردمی نزدیک به ۱۹۲ خانه مسکونی آماده تحویل به مردم کرمانشاه داشته باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)  تهران بزرگ ادامه داد: مردم عزیز می‌توانند با کمک‌های مالی خود حتی مقدار اندک در این فعالیت خیرخواهانه و جهادی شرکت کرده تا چهره محرومیت از کشور زدوده شود.

سردار یزدی ادامه داد:جوانان بسیجی همیشه آماده میدان جهاد هستند و و برای اعتلای کشور از جان و مال خود می‌گذرند تا ایرانی سربلند و به دور از فقر و محرومیت داشته باشیم.

سردار یزدی با اشاره به عدم توانایی پیمانکار اولیه پروژه آبرسانی خرمشهر خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی سپاه با ورود به پروژه آبرسانی خرمشهر کمتر از دو هفته این پروژه را به اتمام رساند و امروز آب شیرین ورودی به شهر حاصل تلاش شبانه روزی جوانان انقلابی در گرمای طاقت فرسای جنوب کشور است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد خاطره شهدای گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) تاکید کرد: در روز‌هایی که برخی‌ها با ایجاد شک و شبهه در دل مردم موجب دلسردی از ادامه جنگ می‌شدند، رزمندگان گردان عمار با ایستادگی در مقابل نیرنگ‌های دشمنان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و امروز نیز همان رزمندگان آماده جانفشانی در راه مردم، نظام و رهبری عزیز هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
جهان
۱۷:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۷
سپاه اهل عمله...خداییش دمتون گرم
Sweden
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۹۷
درود بر دلاورمردان سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۷
درود بر سپاه
آخرین اخبار