با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپ‌ها اجازه نفس کشیدن به کلاهبرداران خودرو را نمی‌دهند

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید خودروها را با امنیت خاطر خریداری کنید.

استارت‌آپ‌ها اجازه کار به کلاهبرداران خودرو را نمی‌دهند/ در این سامانه خودرو‌هایی با کیفیت و به دور از هرگونه کلاهبرداری بخریدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

همیشه  برای خرید خودرو نگرانی‌های بسیاری وجود دارد زیرا کلاهبرداران در این حوزه زیاد شده‌اند و در بدترین حالت ممکن است دلالان خودروهای سرقتی را به ما بفروشند اما امروزه یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید با امنیت کامل و آسایش خاطر خودروی خود را بخرید.

کارشناسان خبره خودروی شما را کارشناسی و قیمت گذاری می‌کنند

در این سامانه کارشناسان خبره در حوزه خودرو گرد هم آمدند و به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین خودرو را بخرید؛ برای بهره‌گیری از کارشناسان تنها کافیست وارد سایت شوید و درخواست بدهید؛ این کارشناسان به محل موردنظر شما می‌آیند و خودرو را از هر لحاظ بررسی و کارشناسی می‌کنند، یعنی حتی برخی از مشکلات فنی که شاید ما نتوانیم آنها را شناسایی کنیم  را کارشناسان مدنظر قرار می‌دهند و سپس خودرو را قیمت‌گذاری می‌کنند.

همچنین در کنار کارشناسان، عکاس‌های حرفه‌ای هم به کمک شما می‌آیند و از ماشین عکس برداری می‌کنند تا شما با دیدن عکس‌ها هم از سلامت بدنه و سطح خودرو با خبر شوید.

 هر یک از مالکان برای فروش خودروی خود می‌توانند در این سایت وارد شوند و آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کنند تا مشتریان با مراجعه به آگهی آنها و مشاهده قیمت و جزئیات ماشین، اقدام به خرید آنها کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۷
باید خودرو ارزون و با کیفیت شه
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۰۸:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۷
استارت‌آپ‌ یعنی چه؟ مگر فارسی زیبای خودمان «نهادـسازمان​ نو بنیاد» ایرادی دارد؟ به زبان مادری احترام بگذاریم، همانطور که همه ملتهای دنیا به زبان مادریشان بی اندازه حساسند.
آخرین اخبار