با مخترعین ایرانی؛

با استارت‌آپ‌ها ارزان سفر کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید برای خود همسفر پیدا کنید و سفری ارزان داشته باشید.

هزینه‌های سفر خود را به کمک استارت‌آپ‌ها کاهش دهیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

در گذشته برای سفر کردن و مسافرت از کالسکه و یا قطارهای دودی استفاده می‌شد و همین موضوع سبب شد تا عده‌ای زیادی از افراد در کنار یکدیگر مسیری را طی کنند اما  امروز سفر با تاکسی، اتوبوس و مترو رواج پیدا کرده است اما نوع دیگری از مسافرت وجود دارد که در آن شما تنها در یک اتومبیل می‌نشینید و به سفر می‌روید.

 شاید گاهی اوقات تنهایی سفر کردن برای شما خوشایند نباشد زیرا نگرانی‌ها در خصوص راننده خودرو و هزینه بالای تاکسی‌های دربست و عدم تمایل افراد به تنهایی سفر کردن باعث شده است که استارت آپ‌ها و برای حل این مشکلات، چاره‌ای بیندیشند.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی نرم افزاری شده است که در آن می‌توانید همراه و هم سفر خود را پیدا کنید؛ در این سامانه شما تنها کافیست مسیر خود را مشخص کنید تا هم مسیری از میان افرادی که شاید شما نشناسید برایتان‌ پیدا شود. 

از میان صدها نفر همسفر خود را به راحتی انتخاب کنید

به گفته سازندگان این برنامه هر یک افرادی که می‌خواهند مسافر و همراهی را انتخاب کنند، تنها کافیست ابتدا مبدأ و مقصد خود را مشخص کنند و سپس صندلی‌های درخواستی را هم تعیین کنند تا در این صورت هم مسیری برایشان‌ انتخاب شود.

از سویی دیگر رانندگان خودرو هم می‌توانند با مشخص کردن مبدأ و تعیین زمان سفر خود، مسافری را انتخاب کنند.

از جمله ویژگی‌های این برنامه، کاهش هزینه‌های رفت و آمد، امکان سفر راحت، امکان سفر با افراد شبیه و هم سلیقه خود و همچنین آسودگی خاطر در سفر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.