گربه‌ای شبیه انسان که می‌گویند اسیر سحر جادوگران است! +فیلم

ویدئویی از یک گربه متفاوت را مشاهده می کنید که کاربران درباره آن حرف های مختلف و عجیبی می‌زنند.

گربه نفرین‌شده سیاه که شباهت عجیبی به انسان دارد!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشف یک گربه عجیب در روسیه موجب حیرت مردم این کشور و همچنین کاربرانی شده که آن را در شبکه های اجتماعی دیده اند، علت شهرت این حیوان خانگی شباهت عجیبی است که در چهره آن و انسان ها وجود دارد.

کاربران درباره این موجود عجیب الخلقه نظرات بسیاری داده اند، به عقیده برخی از آنها، گربه مشهور دچار نفرین شده یا حتی ممکن است اصلا ماهیتش آن چیزی نباشد که ما با چشمان خود می بنیم زیرا احتمالا یک جادوگر خود را به شکل گربه سیاه درآورده است .

عده ای دیگر از کاربران به صاحب این گربه پیشنهاد داده اند که این حیوان خانگی را برای بازی در فیلم های ترسناک به کارگردان ها معرفی کند چراکه هیچ احتیاجی به گریم نداشته و به همین شکل موجب وحشت تماشاگران می شود.گفتنی است بنا بر اعلام روسیا الیوم این گربه از نژاد "Maine Coon" بوده و 8 الی 9 کیلوگرم وزن دارد.


بیشتر بخوانید:شباهت جالب چهره‌های مطرح به حیوانات +تصاویر


انتهای پیام/

گربه نفرین‌شده سیاه که شباهت عجیبی به انسان دارد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۲۱:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
کجاش بدبخت شبیه انسان
خیلیم شبیه گربه و کیوته
Iran (Islamic Republic of)
irajeshaghi
۱۵:۲۰ ۲۴ تير ۱۳۹۷
اجنه کافر می توانند در حیوان یا انسان حلول کنند و حتی در مجسمه و نقاشی و هر چیزی که چشم داشته باشد چه به شکل انسان باشد چه به شکل حیوان حتی عروسک های که در خانه ها ست.
آخرین اخبار