بخشودگی جرایم ۲ هزار کارفرما در استان بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی گفت: در این راستا طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان اجرایی و بخشودگی ۲ هزار کارفرما در استان بوشهر برای حمایت از تولید کنندگان پذیرفته شد.

بخشودگی جرایم ۲ هزار کارفرما در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  یونس خسروانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: از ۱۹ تا ۲۵ تیر به عنوان هفته تامین اجتماعی در تقویم رسمی کشور ثبت است که در این ایام فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نهاد حمایتی تبیین و تشریح می‌شود.

وی، از هزینه‌های ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در سال گذشته خبرداد و بیان کرد: مبلغ ۸۸۸ میلیارد تومان سال قبل برای تامین مطالبات بیمه شدگان تامین اجتماعی سال قبل پرداخت شد که ۵۳۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای و ۳۵۸ میلیارد تومان در عرصه درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر هزینه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از ایجاد درمانگاه‌های تخصصی تامین اجتماعی در تمام نقاط استان خبرداد و خاطر نشان کرد: تا قبل از دولت یازدهم درمانگاه‌های تامین اجتماعی در استان وجود نداشت که اکنون در تمامی شهرستان‌ها این درمانگاه‌ها به بیمه شدگان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

خسروانی به اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان در تامین اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: این طرح از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ تیرماه اجرایی شد و درخواست بخشودگی دو هزار کارفرما و تولید کننده در استان بوشهر در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی پذیرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۲۴ میلیارد تومان از جرایم کارفرمایان در تامین اجتماعی بخشوده می‌شود بیان کرد: برای سپردن خدمات تامین اجتماعی به مردم و ایجاد اشتغال، مجوز سه کارگزاری رسمی تامین اجتماعی صادر شده که به زودی در دشتستان، بوشهر و گناوه راه اندازی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی ویژه کارگران ساختمانی خبرداد و تصریح کرد: تاکنون ۱۵ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

خسروانی، پرداخت پاداش ازدواج به بیمه شدگان و مستمری بیمه بیکاری به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از بیمه شدگان را از دیگر فعالیت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اکنون ۳۳۰ هزار بیمه شده اصلی و ۳۷ هزار مستمری بگیر از خدمات تامین اجتماعی استان بوشهر بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

۲۰۰۰ بخشودگی جرایم کارفرمایان در تامین اجتماعی استان بوشهر پذیرفته شد

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.