محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در محدوده آرادان ـ سرخه آماده تردد است

رئیس پلیس راه استان سمنان از بازگشایی محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در محدوده آرادان ـ سرخه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس راه و نیروهای امدادرسان استان سمنان، هم اکنون محدوده آرادان ـ سرخه در  محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در به‌ طور کامل بازگشایی شده است.

وی ساعتی پیش از برخورد 2 تریلی در محدوده سرخه ـ آرادان از مسیر بین‌المللی و ترانزیتی تهران- مشهد در این استان خبر داده و افزود: این تصادف این محور را برای ساعاتی مسدود کرد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه این تصادف سبب ایجاد ترافیک شدید در این محور شده بود، عنوان کرد: این 2 تریلی در جاده آرادان به سرخه و در نزدیکی روستای صیدآباد به یکدیگر برخورد کردند.

کبیری بی‌توجهی راننده یکی از این خودروهای تریلی را علت وقوع این حادثه مرگبار دانسته و خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه 2 نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

وی تأکید کرده بود که مأموران پلیس بعد از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند؛ همچنین امدادگران و اورژانس نیز بلافاصله در محل حضور یافته و مشغول به امدادرسانی شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: هم‌اکنون تردد در سراسر محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در محدوده استان سمنان عادی و روان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

محور آرادان ـ سرخه بازگشایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار