رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: بی‌توجهی راننده وانت به جلو باعث برخورد وانت زامیاد با یک دستگاه کامیون کشنده در محور سرخه-آرادان شد و یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: بی‌توجهی راننده وانت به جلو باعث برخورد وانت زامیاد با یک دستگاه کامیون کشنده در محور سرخه-آرادان شد و یک کشته برجای گذاشت.

وی افزود: با توجه به یکنواختی و کویری بودن استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا رانندگان باید به محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت، و سپس طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد: بی‌توجهی راننده به جلو و واژگونی عمده‌ترین تصادفات رانندگی را در محورهای استان سمنان به خود اختصاص می‌دهد که برای جلوگیری از این امر استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی توصیه می‌شود.

سرهنگ حسن خسروجردی گفت: تنها محور مسدودی استان شاهرود-رامیان(اولنگ) است که از رانندگان تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی از جاده‌های ایمن که پلیس‌راه و هلال احمر در آن مستقر هستند استفاده کنند.

انتهای پیام / ق

بی‌توجهی راننده وانت در محور سرخه-آرادان یک کشته برجای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.