اعزام ماشین‌ های آتش نشانی از ۹ نقطه مازندران برای مهار آتش در مسجد جامع

به منظور مهار آتش سوزی در مسجد جامع ساری، از ۹ نقطه مازندران ماشین‌ های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده بودند.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برای مهار آتش سوزی در مسجد جامع ساری، ماشین‌ های آتش نشانی از آمل، بابل، قائم شهر، ارطه، میاندورود، نکا، بهشهر و بندر امیرآباد به محل حادثه اعزام شده بودند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ نیروی آتش نشان و پشتیبان و ۲۴ دستگاه خودروی آتش نشانی برای این حادثه در نظر گرفته شد، افزود: ساعت ۱۹:۲۶ روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه این حادثه رخ داد و ۴ دقیقه پس از حادثه ماشین‌ های آتش نشانی ساری به مسجد جامع رسیدند.

احمدی گفت: حدود ۴ ساعت پس از وقوع حادثه، آتش مهار شد و دو ساعت پس از آن به طور کامل اطفا شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: تمام تلاش نیرو‌ها جلوگیری از گسترش آتش به سمت بازار و مهار کامل آن بود.

وی با بیان اینکه سقف مسجد جامع ساری از چوب و سفال بود، گفت: آتش خیلی زود گسترش یافت و نیرو‌های امدادی توانستند در زمان کوتاه اطفای کامل کنند.

احمدی از حضور و تلاش نیرو‌های خودجوش مردمی برای مهار آتش سوزی قدردانی کرد و افزود: برخی از مردم با فیلمبرداری و عکسبرداری کار را برای گروه‌ های خدمات رسان سخت می‌ کنند و این افراد می‌ توانند از طریق رسانه‌ ها در جریان اخبار قرار گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در برآورد اولیه جرقه سیم برق سیستم سرمایشی مسجد علت این حادثه اعلام شده است، گفت: برآورد خسارت این مکان مقدس و تاریخی در اسرع وقت اعلام می‌ شود.

انتهای پیام/ م

آخرین جزئیات حادثه آتش سوزی در مسجد جامع ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار