تقدیر از ۲ فرهنگی ناحیه ۱ اهواز درحوزه ارتقای فضای سبز

باحضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش از ۲ فرهنگی ناحیه ۱ اهواز درحوزه ارتقای فضای سبز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گفت: از تلاش های "فاطمه محمدنژاد "و "نادیا وشاحی" 2 فرهنگی ناحیه 1 اهواز به عنوان فعالان حوزه ی فضای سبز کلانشهر اهواز توسط کتانباف شهردار و اعضای شورای شهر تجلیل شد.

وی افزود: فاطمه محمد نژاد از نیروهای بازنشسته فرهنگی بسیجی و نادیا وشاحی حق التدریس فرهنگی بسیجی و عضو شورای روستای قجریه  ناحیه 1 اهواز است که با اندیشه خیرخواهانه و پرداخت هزینه های مالی این امر خیر از حقوق ماهانه معلمی توانستند  در سطح فضای سبز کلانشهر اهواز، اداره  و مدارس منطقه گام مثبتی برای ارتقای سرانه ی سبز شهری و شاخص های زیست محیطی بردارند.

موسوی اصل بیان داشت: فرهنگیان از آغاز خدمت در مدارس  تا خدمت رسانی در اجتماع به طور مستمر مشق زندگی و مهرورزی، ایثار و گذشت  و اخلاص در عمل را آموزش و ترویج می دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز با اشاره به اهمیت نقش فرهنگیان در آموزش و ترویج فرهنگ کاشت نهال های مثمر در بین نسل جوان، اظهار کرد: ارتقاء سرانه ی سبز شهری و شاخص های زیست محیطی امکان پذیر نیست بلکه  در لوای مکتب اسلام و سلامت افراد جامعه با کمک و همراهی همه ی افراد جامعه به ویژه قشر فرهنگی امکان پذیر است.

مدیر آموزش و پرورش  ناحیه 1 اهواز گفت: بار دیگر یک فرهنگی بازنشسته  و یک فرهنگی حق التدریس مایه  مباهات و سربلندی آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز شد ، من هم به نوبه ی خودم  این موفقیت را به تمامی جامعه ی فرهنگی استان و منطقه تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام/م

توسعه  فضای سبز شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.