به مناسبت دهه کرامت رضوی:

همایش بانوی کرامت و مقاومت در حرم رضوی برگزار می‌شود

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت رضوی همایش بانوی کرامت و مقاومت ویژه زائران خواهر در حرم رضوی برگزار می‌شود.

همایش بانوی کرامت و مقاومت در حرم رضوی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در این برنامه که ۲۳ و ۲۴ تیرماه قبل از اذان ظهر در رواق حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود، خانم‌ها حسن پور و جنابی از کارشناسان دینی آستان مقدس رضوی پیرامون سیمای دختر از منظر قرآن و روایات به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مداحی و مدیحه سرایی، اجرای نمایش و تواشیح از دیگر برنامه‌هایی است که در این همایش ویژه زائران دختر تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

شنبه و یک شنبه نیز دومین همایش جمع‌خوانی قرآن کریم با عنوان مشکلات ویژه دختران جوان از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد. در این برنامه آیات مبارک سوره قصص توسط قاریان نوجوان اداره علوم قرآنی تلاوت می‌شود. همچنین آقاگلی زاده؛ از کارشناسان برتر قرآنی به تفسیر برخی از آیات تلاوت شده می‌پردازد.

جشن تجلیل از دختران مدافع حرم، جشن‌های در سایه سار رضوان، شب شعر، محافل قرآنی ام‌الازهار، محافل قرآنی ام‌ابیها، کارگاه‌های هنری، مسابقات قرآنی و ... از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه کرامت ویژه زائران خواهر در رواق حضرت زهرا (س) حرم رضوی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.