معترضین غزنی دفتر کمیسیون انتخابات در این ولایت را مسدود کردند

اعضای شورای ولایتی غزنی اعلام کردند که دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در این ولایت از سوی شماری از معترضان بار دیگر مسدود شده است.

معترضین غزنی دفتر کمیسیون انتخابات در این ولایت را مسدود کردندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای ولایتی غزنی اعلام کردند که دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در این ولایت از سوی شماری از معترضان بار دیگر مسدود شده است.

نصیراحمد فقیری، عضو شورای ولایتی غزنی گفت: دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در این ولایت امروز از سوی مخالفین طرح حوزه‌بندی انتخابات غزنی مسدود شده است.

آقای فقیری افزود: تا زمانی که کمیسیون انتخابات در مورد انتخابات غزنی بازنگری نکرده و انتخابات این ولایت را در یک حوزه برگزار ننماید، دفتر کمیسیون انتخابات در این ولایت باز نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از نیز دفتر ولایتی کمیسیون انتخابات در غزنی از سوی معترضان مخالف طرح حوزه‌بندی انتخابات غزنی مسدود شده بود، اما با مداخله نیروهای امنیتی مجددا بازگشایی شد.

قابل یادآوری است که کمیسیون انتخابات افغانستان مدتی پیش اعلام کرد که انتخابات پارلمانی در این ولایت در سه حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار