همدلی مردم عامل قدرت سپاه

قدرت سپاه به بسیجی بودن مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبداالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب استان گیلان که در سپاه رشت برگزار شد گفت: امروز دشمنان با برنامه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون در حال مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما باید با همدلی اتحاد پشت ولایت فقیه باشیم و قدرت سپاه به بسیجی بودن مردم است.

وی به دخالت آمریکا در منطقه و فشار به کشور‌های خاور میانه برای همراه کردن آن‌ها در نقشه‌های استکباری خویش اشاره کرد و افزود: سپاه همواره برای دفاع از نظام و دستاورد‌های آن آماده است و این آمادگی را نیز همواره حفظ خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان دارا بودن روحیه جهادی مدیران را راهکاری مهم برای حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: با برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی می‌توان از این مشکلات عبور کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلیمن غلام محسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان هم در این همایش ابعاد دشمنی‌های آمریکا علیه نظام اسلامی را تشریح کرد و افزود: ایران اسلامی در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب است این در حالی است که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با شیوه‌های مختلف در صدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که همواره ناکام مانده اند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد: کشور مان از لحاظ دارا بودن منابع زیر زمینی و طبیعی بسیار غنی است و مدیران دستگا‌های اجرایی باید با برنامه ریزی و استفاده از توان داخلی زمینه بالندگی و شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند.

همچنین در این مراسم سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز گفت: مسولان پایگاه‌ها واعضای آن‌ها باید با روشنگری و ارتقای آگاهی مردم نسبت به ترفند‌های دشمنان جامعه را از خطرات و نقش‌های آن‌ها در امان بدارند.

وی به نقش طلاب در عرصه‌های هشت دفاع مقدس، سازندگی، تعلیم، تعلم و همدلی با مردم اشاره کرد و افزود: طلاب از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی در پیشرفت و پیشبرد امور مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته و دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

مردم منشا قدرت سپاه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.