معاون وزیر آموزش و پرورش:

7 هزار کلاس درس به سیستم آموزشی کشور افزوده می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهرماه امسال 7 هزار کلاس درس به سیستم آموزشی کشور افزوده می‌شود که در چند سال اخیر بی سابقه است.

7 هزار کلاس درس به سیستم آموزشی کشور افزوده می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده اولین شهید مدافع حرم مه ولات سردار سمائی، افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه با تلاش همکارانمان در سازمان نوسازی مدارس، 7 هزار کلاس درس به سیستم آموزشی کشور افزوده می‌شود که در چند سال اخیر رقمی بی سابقه است.

وی ادامه داد: در سال 96 و 97 اعتبارات خوبی به سازمان نوسازی مدارس تخصیص یافته که بین اسالت‌ها توزیع می‌شود و اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه‌های نیمه تمام منطقه مه ولات مورد بررسی قرار میگیرد، تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

سعید باستانی نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه نیز در این مراسم گفت: دومین استخر سرپوشیده شهرستان مه ولات که عملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده و حدود 6 سال طول کشیده است، امروز به بهره برداری رسید و مورد استفاده علاقمندان در شهرستان‌های همجوار نیز قرار می‌گیرد.

وی افزود: طی سالعای اول انقلاب عمده اعتبارات صرف پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف کشور شده و به پروژه‌های فرهنگی هنری و ورزشی کمتر توجه شده، اما در چند سال اخیر تغییر رویکرد صورت گرفته و شاهد توجه بیشتر به مسائل فرهنگی ورزشی هستیم که اقدامی ارزشمند است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

 توجه به مسائل فرهنگی ورزشی اقدامی ارزشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار