تشریح امار سه ماهه ثبت احوال کرمانشاه

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه به تشریح آمار سه ماهه امسال در ثبت احوال پرداخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه قبادی مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه اول امسال هفت هزار و ۶۲۰ نوزاد در استان متولد شدند که سه هزار و ۹۴۸ پسر و سه هزار و ۶۷۲ نوزاد دختر بودند.

وی گفت : نسبت جنسی ولادت ۱۰۷ است و در این میان آمار ولادت شهری شش هزار و ۴۰۲ و روستایی یک هزار و ۲۱۷ است.

قبادی افزود : بهار امسال۲۴۶ نوزاد چند قلو در استان متولد شد که در این میان ۱۱۱ مورد نوزاد دوقلو وهشت مورد نوزاد سه قلو در استان بوده است .

وی افزود :  آمار ولادت در سه ماهه سال گذشته هشت هزار و ۲۸۲ مورد بوده و  امسال شاهد کاهش هشت درصدی آمار ولادت نوزادان در استان بودیم.

قبادی درباره آمار فوت نیز افزود: امسال دو هزار و ۶۳۹ مورد فوت اعم از یک هزار و ۵۳۵ مرد و یک هزار و ۱۰۴ مورد زن در استان ثبت شد که در این میان یک هزار و ۸۹۹ مورد شهری و ۷۴۰ مورد روستایی بوده است.

وی گفت :  نسبت جنسی فوت ۱۳۹ بوده که در سه ماهه سال گذشته دو هزار و ۷۵۴ مورد فوت شدند که این آمار از کاهش چهار درصدی حکایت دارد.

قبادی همچنین افزود: در بهار امسال عمده ترین علل فوت شامل بیماری های قلبی عروقی با یک هزار و ۱۷۹ مورد، سرطان ها و سایر تومور با ۳۲۱، حوادث غیر عمد ۲۰۵ و بیماری دستگاه تنفسی با ۱۶۲ بوده است.

وی از تعداد ثبت پنج هزار و ۴۲۹ مورد ازدواج در استان خبر داد که نسبت به چهار هزار و ۷۹۵ مورد ازدواج بهار سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

قبادی همچنین آمار طلاق امسال را یک هزار و ۲۹۶ مورد و بهار سال قبل را یک هزار و ۲۴۸ مورد عنوان کرد که از افزایش چهار درصدی حاکی بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عمده ترین علل فوت شامل بیماری های قلبی عروقی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار