اجرای مرحله اول طرح اصالت هویت برخط

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به اجرای مرحله اول طرح اصالت هویت برخط در استان اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : بسیاری از بانک ها طرح اصالت هویت برخط را اجرایی کرده ولی تعدادی از بانک ها به ویژه بانک های خصوصی به دلیل عدم صدور ابلاغیه از بانک مرکزی شان این طرح را هنوز عملیاتی نکرده اند.
وی گفت: همه بانک ها ظرف 2 هفته آینده باید طرح اصالت هویت برخط را اجرا کنند اگرنه استانداری آنها را به وزارت کشور معرفی می کند.
رحیمی از صدور کد شناسه و کاربری برای 18 دستگاه اجرایی استان برای اتصال به سامانه ثبت اطلاعات افراد در ثبت احوال استان خبر داد و گفت: بزودی در راستای اجرای طرح اصالت هویت برخط، همه ادارات استان کد و شناسه دریافت می کنند.
وی اجرای طرح اصالت هویت برخط را یکی از زیرساخت های دولت الکترونیکی دانست و گفت: با راه اندازی سامانه برخط کد کاربری و یوزر و پسورد به دستگاه ها ارائه می شود تا اطلاعات سجلی و هویتی افراد قابل رصد باشد.
وی در ادامه مزیت راه اندازی این سامانه را کاهش قابل توجه هزینه ها، رفت و آمدها و کاهش مراجعات به دستگاه های اجرایی که یکی از شاخصه های مهم احترام به ارباب رجوع است، برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بانک ها طرح اصالت هویت برخط را اجرایی کرده اند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار