اعلام زمان مصاحبه متقاضیان تصدی مدیریت مدارس ناحیه ۴ اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از زمان مصاحبه ۴۱ فرهنگی متقاضی پست مدیریت مدارس ناحیه ۴ اهواز در روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: در راستای فرایند انتخاب و انتصاب مدیران و ارزیابی توانمندی داوطلبان جهت تصدی پست مدیریت مدارس مصاحبه 41 فرهنگی متقاضی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و26 تیرماه 97 انجام می شود . 

وی  با اشاره به اینکه تعداد 129 نفر از معلمان متقاضی در سامانه ثبت نام کرده بودند بیان داشت: پس از حذف غایبین،  همکاران متقاضی که نمره آزمون آن ها حداقل نمره 8 از 20 را کسب نمودند دعوت به مرحله مصاحبه حضوری می شوند.

خمیسی افزود: توجه ویژه به اصل شایسته سالاری در انتصاب و انتخاب مدیران به صورت یکپارچه و با توجه به اجرای دستورالعمل ابلاغی وزارت و اداره کل متبوع، مصاحبه حضوری متقاضیان پست مدیریت مدارس با حضور اعضای مصاحبه گر 1 نفر روانشناس، 2 نفر مدیر بازنشسته و شاغل ، 1 نفر آگاه به مسائل و مقرارت آموزشی، 1 نفر آگاه به مسائل پرورشی و تربیت بدنی و 1 نفر آگاه به مسائل مالی انجام می شود .

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 4 اهواز گفت: جهت ارتقای کیفیت آموزشی، پرورشی،اداری، اجرایی و علمی سایر مدیران آموزشی مدارس ناحیه 4 اهواز،  مرداد 97  آزمون علمی ،آموزشی و آیین نامه ای برگزار می شود .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.