برگزاری ۱۱ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه کرامت در زاهدان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت:به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ۱۱ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مینا مقیمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت:از یکم تا یازدهم ذیقعده همزمان با دهه کرامت به عنوان یک دهه شاد و نشاط آور اجرای ۱۱ عنوان برنامه در قالب برنامه‌های آئینی، فرهنگی، آموزشی و نشست‌های تخصصی در نظر گرفته‌ایم.

مینا مقیمی گفت:این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ رضوی پیش‌بینی و اجرایی شده است و به مناسبت دهه کرامت جشنواره ملی دختران مثل معصومه با انجام مسابقات ورزشی، مشاوره‌های گروهی و برپایی نمایشگاه انجام می‌شود.

وی گفت:کلیه برنامه‌های دهه کرامت با همکاری سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان برگزار خواهد شد و در روز اول این دهه مراسم جشن دهه کرامت سفیران کریمه و استقبال از پرچم حرم حضرت معصومه (س) و خادمین حرم مطهر را خواهیم داشت.

وی بیان کرد:در طول دهه کرامت گفتمان دینی رضوی هر روز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:در طول دهه کرامت کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان ورزشکار محجبه برگزار می‌شود.

مقیمی آذین‌بندی اداره کل، انتشار و توزیع اقلام تبلیغی و محتوایی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌های نقاشی با محوریت عفاف و حجاب و ... را ازجمله برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان در ایام دهه کرامت عنوان کرد و افزود:برگزاری همایش کوهپیمایی ویژه سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

ویژه برنامه های ورزشی دهه کرامت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار