به مناسبت دهه کرامت؛

هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد سیستان وبلوچستان توزیع شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: توزیع هزار سبد غذایی بین مددجویان این نهاد همزمان با دهه کرامت از امروزآغاز شد.

محمدرضا میری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای مدیران کمیته امداد استان، تهیه سبدغذایی و اهدای آن‌ها به مناسبت دهه کرامت براساس سهمیه مشخص شده شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی ارزش هر سبد غذایی را ۱۰۰ هزار تومان ذکر کرد و افزود: این سبد‌های غذایی در قالب روغن، حبوبات، برنج و ... تا سوم مرداد ماه میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: خانوار‌های تحت حمایت که اطلاعات آنان در سیستم جامع ثبت و پرونده معیشت شان فعال است و نیز خانوار‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند مشمول این سبد غذایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات مناطق محروم به صورت ۱۰۰ درصد است، بیان کرد: هدف گذاری سیاست‌های این نهاد مبنی بر فقرزدایی بوده به طوری که پیگیری و تلاش مسئولان و حضور مستمر آنان حاکی از تلاش برای محرومیت زدایی دارد.

انتهای پیام/گ

توزیع سبدغذایی همزمان با دهه کرامت در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار