ترامپ: پوتین را خوب نمی‌شناسم

رئیس‌جمهور آمریکا یک روز پیش از دیدار خود با همتای روسش اعلام کرد که چیزی درباره او نمی‌داند.

ترامپ: پوتین را نمی‌شناسمبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در آستانه دیدار خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ، گفت که همتای روسی او ممکن است شخصی «ظالم» باشد و اعلام کرد که او پوتین را نمی‌شناسد.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با دیلی میل در پاسخ به این سوال که آیا پوتین شخصی «ظالم و بی‌رحم» است، اعلام کرد: نمی‌توانم در این باره به شما چیزی بگویم، فرض می‌کنم که او احتمالا اینطور باشد. اما من می‌توانم افراد دیگری را با همین ویژگی نام ببرم. ببینید اگر ما بتوانیم با روسیه همکاری داشته باشیم این موضوع بسیار خوب خواهد بود. من او را خوب نمی‎‌شناسم. من چند بار با پوتین دیدار داشته‌ام. ما در حاشیه نشست گروه 20 همدیگر را ملاقات کردیم. به نظرم، ما احتمالا می‌توانیم به خوبی با هم کنار بیایم.

او در ادامه مصاحبه خود با دیلی میل یادآور شد هنوز برای تصمیم‌گیری درباره اینکه او و همتای روس‌اش دوست یا دشمن هستند، بسیار زود است و  خاطرنشان کرد که او و رئیس جمهور روسیه در حال حاضر رقیب هم به حساب می‌آیند. رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد همکاری و کنار آمدن با روسیه هم برای آمریکا بسیار خوب است و هم برای انگلیس و دیگر کشورها.

روسای جمهور آمریکا و روسیه قرار است فردا (16 جولای) برای نخستین بار در یک دیدار رسمی در هلسینکی فنلاند با هم ملاقات کنند. بحث درباره روابط دو جانبه میان  مسکو و واشنگتن و بسیاری از موضوعات بین‌المللی از جمله بحران سوریه و اوکراین از جمله موضوعات اصلی گفتگوی دیدار پوتین و ترامپ خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات ترامپ درباره پوتین در مصاحبه با دیلی‌میل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار