تکمیل و توسعه محور توره- ملایر تا پایان امسال

توسعه محور توره به ملایر تا پایان امسال به پایان می رسد.

تکمیل و توسعه محور توره- ملایر تا پایان امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛فرهاد فرزانه، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان  در دیدار سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات طی سال گذشته توانستیم فعالیت و پروژه‌های خوبی را در استان همدان انجام دهیم.

وی با اشاره به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تأکید کرد: هر فرمانداری که بیشترین کمک و همراهی را داشته باشد اعتبارات بیشتری را خواهد گرفت و در شهرستان ملایر تعامل خوب و گسترده‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

فرزانه ادامه داد: با توجه به پیگیری‌ها و قول‌های مساعد داده شده، توسعه تمامی راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان و شهرستان ملایر تا پایان سال ۹۷ به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخشی از خط راه‌آهن ملایر به جنوب کشور، بخشی به غرب و بخش دیگر به همدان متصل می‌شود، عنوان کرد: این ریل‌گذاری و خطوط آهن به توسعه و پیشرفت شهرستان ملایر کمک می‌کند.

انتهای پیام/ا

جاده ملایر توره تا پایان سال به پایان می رسد

برچسب ها: راه و شهرسازی ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ج
۲۲:۰۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام شهر ملایر با توجه به قدمتش خوبه استان ویژه بشه همینطور بروجرد و جاده توزه به اراک تعریض خط کشی و آموزش اضافه شه مثل جاده توزه به اراک و روزی ملایر حالب نیست و حادثه خیز هست از دانشگاه دولتی ی جاده نزدیکتر به شهر باشه خوبه بلوار کریمخان وصل شه به میدان بهارستان و جاده اسناد به اندازه استاندارد شه و امکانات رفاهی تفریحی ورزشی آموزشی و بازار روزها زیاد شه فکری برای درآمد بشه که مشکلات زیادی رو بوجود آورده سرقتهای جز زیاد شده رسیدگی شه و در کل توسعه و نو شه و روی وخروحی از سمت اراک خوب نیست رازهای نزدیکتر وتوسعه داداهدبشه